duminică, 9 martie 2008

Martie fara martisor

Cand eram in clasele primare , primeam multe martisoare .Tin minte ca ma intorceam acasa cu ele,tare mandra de colectia mea , le intindeam in tot patul , le puneam pe categorii - flori , animalute - iar a doua zi imi faceam din ele un fel de platosa pe uniforma pentru ca voiam sa le port pe toate.

In timp , martisoarele s-au rarit. La liceu am primit foarte putine iar la servici, in ziua de 1 martie, colegii nostri stau cam incruntati pentru ca suntem totusi multe fete . Le place sa ne tina in suspance iar la sfarsitul zilei , cand nici nu ne mai gandim ,ne aduc cosari sau trifoi .
Anul trecut fusesem ,,amenintata " cu un martisor- broscuta testoasa dar nu l-am vazut niciodata.

Anul acesta insa nu ne-a mai fost aminte de asa ceva .Nu am daruit si nici n-am primit unul. Vineri am iesit in oras dupa o saptamana de stat in casa . Si am simtit ca venise primavara.

O primavara care va ramane in amintirea mea ca cea fara martisor , fara veselie, fara soare.

6 comentarii:

Sagy, spunea...

:) la noi in bucovina de 1 martie primesc baietii martisor:P

Corina Rediş spunea...

Eu am primit unul de la clubul unde mergem la piscina! :) Dar ai dreptate, nici eu nu am prea simtit ca este luna lui martisor!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sagy ,de ce n-ai zis dinainte ? Promit sa-ti trimit unul anul viitor :p.

Corinne,mi-ar placea si mie la piscina chit ca nu stiu sa inot.

Sagy, spunea...

S-ar putea (sigur) sa nu uit:)) si sa il astept.. nu-mi place sa fiu dezamagit :))

Anonim spunea...

mi-au pus nişte elevi o broscuţă ţestoasă pe catedră. a fost frumos. dacă vrei, îţi dau un mărţişor. ce ai vrea?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Anonim,
Eu am o colectie de testoase pe care le-am adus de prin locurile vizitate.Sunt facute din materiale diferite: lemn,ceramica,plus , sticla ( mai nou si de Murano).
Persoana care imi promisese acel martisor indragea la randu-i broscutele testoase.
Acum , daca tot a trecut ziua de 1 martie, nu-mi mai doresc nici unul .
Broscuta pe care ti-au pus-o elevii pe catedra era un martisor sau un cadou umblator? :)