sâmbătă, 8 martie 2008

Din epistole

,,Nu voim, fratilor, sa fiti in necunostinta despre cei care au adormit , ca sa nu va intristati ca ceilalti,care n-au nadejde.

Caci daca credem ca Iisus a murit si a inviat ,tot asa credem ca Dumnezeu va aduce inapoi impreuna cu El pe cei care au adormit in Iisus.

Iata ,in adevar ,ce va spunem prin cuvantul Domnului : noi cei vii care ramanem pana la venirea Domnului ,nu vom lua-o inaintea celor care au adormit.

Caci insusi Domnul ,cu un strigat de strangere laolalta ,cu glasul arhanghelului si cu trambita lui Dumnezeu ,Se va cobora din cer si intai vor invia cei morti in Hristos.

Apoi , noi ce vii care ramanem , vom fi rapiti impreuna cu ei , in nori ca sa intampinam pe Domnul in vazduh si astfel vom fi intotdeauna cu Domnul .

Mangaiati-va ,deci ,unii pe altii cu aceste cuvinte ."

Epistola catre Tesaloniceni 4.13,18

2 comentarii:

lungulescul spunea...

"2. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
3. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.
4. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.
5. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
6. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.
7. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.
13. Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea. " corinteni 1 13

D-zeu pretuieste lacrimile pe care le versi.

Corina Rediş spunea...

Psalmii 115:6 "Scumpă este înaintea Domnului moartea celor iubiţi de El".

Intr-adevar sunt pretuite lacrimile tale. Imi pare si mie tare rau pentru incercarea prin care treci, Dumnezeu sa te intareasca si sa iti fie Tata de acum inainte!