miercuri, 16 decembrie 2009

Winter mood

Iarna asta se potriveşte cu un poncho alb pufos, fustă lungă tricotată şi concert cu muzică de cameră de ziua lui Beethoven; Cu prietena mea din N.Y. care mi-a promis că o să caute filmul ,,Le Dortoir" al trupei de teatru-dans Carbon 14 şi cu nostalgia pe care mi-o provoacă fiecare sfârşit de an la servici.
Iernii ăsteia îi stă bine cu zâmbete sincere şi colegi săritori, cu cd-ul cu muzică de sărbători din cutia de bomboane şi reni cu ochelari de soare.
Iarna asta se îngemănează cu întâlniri prietenoase, un drum la capitală după o carte de negăsit şi dorinţa de a-mi sărbători de acum înainte ziua numelui pe 17 decembrie.
Că altfel, zăpada răscolită de pe câmp, steluţe reci ce-mi rămân în părul ieşit de sub glugă, parcul meu îngheţat şi sentiment ostil faţă de anotimpul nu demult preferat.

13 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

(D)Anielle, draga mea, iarta-ma ca n-am trecut la timp.
LA MULTI ANI!!! Din tot sufletul!
Sa ai parte de tot ce este frumos si bun!
Este absolut fermecator un costum de casa in iarna asta - ciudata pentru unii, blanda pentru altii= fusta tricotata si un poncho alb, ca neaua! L-a crosetat mami a ta? Si daca n-a facut-o, tot bine iti sta imbracata asa!
Iarta capriciile iernii. Fii fericita! Bucura-te de farmecul clipei!
Sa ai ani multi si fericiti!!!

Cristian Lisandru spunea...

Îşi doresc să ai un sfârşit de an cât mai bun posibil, din toate punctele de vedere. LA MULŢI ANI!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, draga mea, n-as putea sa ma supar niciodata pe tine mai ales acum cand nu-i nici un motiv. N-am facut nici o postare, nu e sarbatoare cu cruce rosie, nici macar eu nu am tinut cont de aceasta zi in toti acesti ani. Iti multumesc pentru urari si pot sa iti spun ca nu ai ajuns deloc tarziu. Daca ieri a fost sarbatorit Sf. Prooroc Daniel, azi biserica il pomeneste pe Cuv. Daniil Sihastrul.

Iar acum ca am luat in sfarsit vacanta, poate o sa simt altfel iarna. Poate a fost de vina doar oboseala. Poncho alb nu e crosetat de mami dar mi-e tare drag.
O seara frumoasa si multa caldura sufleteasca iti doresc!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Cristian, multumesc la fel.
Nu stiu cate mai pot face pe ultimii zece metri dar anul viitor va fi cu mult mai bun.

spera spunea...

La multi ani de zilele numelui!

Fleur du May spunea...

Foarte frumoasa postare.
Iti doresc o iarna de vis!

Gabriel spunea...

Feeria iernii ne cuprinde pe toti si ne drogheza cu magia ei fermecatoare si dulce, ne plimba prin savuroasele arome de sarmale, caltabosi si cozonaci, apoi ne face vand pe derdelulsul pe care cerul cel preadarnic cerne stelutele sale argintii, si zburam apoi cu viteza cu sania cea zglobie pe mantia cea de vis, dintr-un alb imaculat, semn purificator al vietii noastre cele de pana atunci, ne purificam asadar corpul si mintea, sufletul si aura totodata...

Iubeste !

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Spera, multumesc.

@Fleur du May, si tu sa ai draga mea o iarna asa cum ti-o doresti!

@Gabriel, ai cuprins in ,,tabloul" tau cam tot ce inseamna frumusetea iernii la care as adauga si nasterea lui Iisus care este cel mai important moment.Cat despre indemnul tau de final- o fac in felul meu.
O zi faina iti doresc!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle,
voiam sa-ti scriu de acum 10 minute. Despre ceva simplu. Care are, cumva , atingere cu postarea ta .
Este vorba de fusta de casa. Acum am gasit-o. Are deja, vreo 8 ani. Dar pare mereu noua. Nu sunt mare priceputa la tricotat. In schimb, am ceva idei. I-am spus unei cunostinte( acum 8 ani) sa ma ajute , sa injghebez , din toate resturile de lana colorata, pe care le am, o fusta de casa. Culorile sunt: olive- fondul, pentru ca era cel mai mult, ba chiar am si o bluza , tot crosetata, cu " bombonici", adica, niste mici umflaturi, foarte simpatice. Alte culori: alb, rosu, negru, gri, vernil.
Respectiva doamna mi-a inceput fustita. Din talie. Apoi a fost foarte simplu. Eu am crosetat.In dugi potrivite, asortand culorile . Dupa fiecare portiune de 5=6 culori, am intervenit cu fondul.
A iesit o fusta mulata in partea de sus , clos( closhe) , in partea de jos. In 4 clini.
Sper ca nu te-am plictisit.
O zi frumoasa!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, imi place atat de mult culoarea olive! Cred ca ti-a iesit o fusta foarte frumoasa. Si bluzita cu ,,bombonici"? Suna asa dulce. Pare-mi-se ca aveam si eu una. O s-o caut!
Eu trebuie sa iti spun un mic secret: fusta mea este de fapt tot un pancho maro pe care l-am gasit la Carrefour dar pentru ca nu scria nimic pe el, eu l-am luat drept fusta.I-am pus la servici o captuseala(pentru ca datorita florilor tricotate nu se putea purta altfel) si am acum o fusta mulata sus (la fel ca a ta ) si in jos destul de lunga si in colturi. Foarte neobisnuita dar destul de interesanta.

Imi placea si mie sa tricotez inca de mica. Imi ramasesera de la mami niste ghemuri de mohair bleo foarte frumos si m-am apucat anul trecut sa imi fac un pulover. Apoi m-am razgandit si l-am transformat in fular. Ca pe urma sa imi spun ca o bentita s-ar face mai repede.A sosit o alta iarna si inca nu e gata :D.

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, daca ai putin timp, trece-mi pragul!!!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle,
Sarbatori fericite iti doresc!
Mult noroc!

pantacruel spunea...

Craciun fericit, Anielle!