marți, 1 decembrie 2009

Cum mi-am petrecut 1 decembrie

Partea I

Cocoţată în vârful patului cu laptopul în braţe, urmărind "Taken".
Super acţiune cu Liam Neeson.




Partea a II-a

Le-am găsit pe hol, înainte de a intra la ora de pian. Îmi era dor să mai văd o băncuţă din anii mei de şcoală.



Mă mişc, îmi fac planuri, socializez. Încerc să fiu imparţială dar şi-aşa tot nu-mi găsesc vină.
Veselie în oraşul cuprins de sărbătoare naţională şi în pregătire pentru cele de iarnă, steguleţe tricolore şi gălăgie pe-o scenă, cafea fierbinte şi discuţii despre politică în care votul nostru ar trebui să meargă către cel mai mic rău (să nu votezi cu "bunicuţa" din nou! mă sfătuiau ei) şi prea frig pentru mine pentru a-i mai aştepta pe Irişi.
Fuga de artificiile de final care mi-ar fi dat o senzaţie seacă, de bucurie forţată, de întâmpinare a unui nou an cu temele nefăcute sau cu lecţia neînvăţată după încheierea celui plin de mustrări .





Încă două săptămâni până la concediu. Şi-apoi ce ?


No more candlelight, No more romance , No more small talk

9 comentarii:

delaskela spunea...

da, super actiune, super tata

Cristian Lisandru spunea...

L-am văzut, e un fil bun. Cu un actor care se numără printre preferaţii mei...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Si tu super matinal :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Si mie imi place mult. De la ,,Lista lui Schindler" si ,,Ethan Frome".

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Mi-e dor de o sala de cinema- un film bun, pungute de floricele, nicio soapta. Afara ninge bogat.
Asa vad niste clipe fericite.

1 decembrie?
a fost ca oricare alta zi.

pantacruel spunea...

anielle,
iti place super-actiunea? :p
il trag si eu acum de pe net sa vad dsp ce este vb :)

p.s.
mi se pare ireal sa mai aud pe cineva spunand... 'incă două săptămâni până la concediu', dupa un liber nesfarsit care pt mine dureaza de vreo 10 saptamani. cat? au trecut deja 10 saptmani??? nu pot sa cred... :)

Mihaella Gheorghiu spunea...

Bancuteeee.Ce dor imi e de anii de scoala....
trebuie sa vad si eu filmul...mi-ai stranit interesul.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, eu iubesc iarna si imi doresc o ninsoare ca-n basme.
La Ploieşti sala de cinema nu e încălzită aşa că te duci pe propria răspundere şi s-ar putea să ieşi cu ţurţuri :D.
O săptămână frumoasă îţi doresc!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Ei, Panta, l-ai văzut?
Mă fac că nu observ şi-un alt înteles al întrebării tale şi o să-ţi spun că prefer de fiecare dată o comedie în locul oricarui alt gen de film.

P.S. Odihneşte-te că o să regreţi că nu te-ai bucurat îndeajuns de clipele astea lejere. Îţi doresc ca începând de anul viitor să fii super ocupat(dar nu într-atât încât să uiţi de blog) !