vineri, 4 decembrie 2009

Cu liniuţe, cum îmi place mie

Teatru
Zilele trecute Flavius a băut cafea. În joacă dar. Şi-a pus suc într-o ceşcuţă, a mimat că toarnă şi zahăr iar când a dat să bea, s-a prefăcut că e fierbinte şi că-l frige. Uf, uf. Are decât 2 ani şi patru luni. Şi ştie deja despre convenţia între actor şi spectator. Am rămas muţi cînd ne-a povestit mami. Aşasar, oamenii joacă teatru de mici copii.
Tatăl meu nu suporta falsitatea asta în filme şi de fiecare dată la o scenă când apăreau geamantane ţinea să ne amintească : ,,Alea sunt goale"! Prefera să se uite la un documentar despre viaţa reală pe care o ducea nu ştiu ce trib.


Lectură
Transcriindu-mi caietele pe celălalt blog, automat le recitesc. Şi mă minunez de concepţiile mele de la 16-17 ani. Şi nu tânjesc după filosofi sau romancieri. Mă citesc pe mine.


Shopping
- pentru mami - necesare şi ultra importante: Neuromultivita, plasturi Nicorette şi un RMN costisitor.
-pentru mine şi Nico: cerceluşi în formă de brăduţ şi ciubuc de atârnat în pom. Ce să facem şi noi?
- pentru Flavius: maşinuţă sau tractor cu remorcă- chiar dacă mai are vreo ţâşpe

Obişnuiam între noi, membrii familiei să ne cadorisim cu lucruri folositoare : o pastă de dinţi, o pereche de şosete. Tati lucra la Dero şi avea posibilitatea să cumpere produse la un preţ mai mic şi de fiecare dată primeam de la el aceleaşi cadouri : eu un deodorant solid sau lapte de corp, mami un deo Impulse- preferatul ei, Marius un after-shave sau un Axe. Ajunsesem să le numim ,,veşnice"pentru că ele se repetau la fiecare aniversare.
Job
Îmi plac întâlnirile mele la McDonalds cu d-na consultant. O femeie frumoasă, mereu aranjată. La început m-a deranjat că nu poate să ajungă de la Bucureşti decât după programul meu. Dar m-am obişnuit. De fiecare dată soţul vine cu ea( că de aici vine numele de soţ, nu? de la ,,a însoţi") dar stă de-o parte sau se întoarce s-o ia cu maşina când termină. Insistă să o tutuiesc cu toate că are copil de 20 ani. Şi stând cu ea la un ceai cald de fructe pădureţe mă cred într-un film cu spioni (poate în ,,A beautiful mind") când mă întreabă ,,aţi adus documentele"? Şi ne facem planul de ,,bătaie", şi îmi place să notez, să-mi aranjez cu grijă hârtoagele pe capitole şi îmi dă instrucţiuni legate de paşii următori.


Dragoste







.

7 comentarii:

Fleur du May spunea...

eiii, frumos.
Ziceai de celalat blog...mai ai altul?:D

delaskela spunea...

Flavius e o figura...copilasii sunt foarte desteptisi simpatici

Andra Dan spunea...

Nu scrie nimic la dragoste sau imi merge mie prost Mozilla? :-/

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Fleur du May,
Da, este un blog privat pe care am început să îmi copiez însemnările din adolescenţă. Daca vrei să arunci un ochi, îţi pot trimite invitaţie când va fi gata :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Hehe, Sorin, e un drăgălaş. Uiţi de datorii când stai în preajma lui.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Danube Daughter ,
Bine ai venit !
Îţi merge bine Mozilla...

Fleur du May spunea...

Poti sa imi dai invitatie, daca iti face placere.
Imi place sa te citesc.
Apropo..ai niste premii la mine pe blog:D