joi, 24 decembrie 2009

Sărbători fericite tuturor celor care pășesc în grădina mea virtuală !



13 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Ce frumoasa steluta! Muzicala!

Mult noroc si fericire sa-ti aduca sarbatorile de iarna!

dlskla spunea...

Sarbatori fericite

Geanina Codita spunea...

Craciunul e credinta, Craciunul e Speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste! Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

Fleur du May spunea...

Sarbatori fericite!
E foarte draguta poza.

Cristian Lisandru spunea...

CRĂCIUN FERICIT!

Corina Rediş spunea...

Sarbatori luminoase, Anielle, si un pupic de la Paris :*

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

O poezie pentru'Faviu", care , poate , inca nu spune"r":
Rica nu poate sa zica/rau, ratusca/ramamurica. Dar, de cand baiatu-nvata / poezia despre rata,/Rica-acum poate sa zica- rau, ratusca, ramurica!
Succes la invatat!

p.s. rau= apa curgatoare.

razvan spunea...

Anielle, fie ca Mos Craciun sa-ti puna sub brad...bagheta magica pentru a-ti putea indeplini visele!

Craciun Fericit si La Multi Ani!

raazzvy-opinions spunea...

Sarbatori Fericite Anielle! M-am tinut de cuvant, am postari noi pe blog:)

Sper sa-ti placa:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Draga Gina, ai dreptate. Flavius inca nu poate sa pronunte litera,,r" . Chiar l-am tachinat nitelus ieri punandu-l sa spuna cateva cuvinte de mai multe ori. Multumim pentru poezioara. O punem in caietel :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Razvan, am cautat sub brad dar n-am gasit nici o bagheta. Poate ca n-am fost destul de cuminte sau poate ca Mosul vrea sa imi indeplinesc singura dorintele, nu asa din senin, cu ajutorul unei baghete. Care ar mai fi farmecul? :).

In sfarsit, dupa mai bine de jumatate de an au aparut postari pe blogul tau. La cat mai multe !

razvan spunea...

Multumesc Anielle:)

Apreciez ca esti o luptatoare si preferi sa iti indeplinesti dorintele cu un anumit efort, probabil ca asa e mai importanta bucuria succesului:)

Mihai spunea...

La multi ani .