marți, 15 decembrie 2009

Sfârşit şi început

Sâmbătă-primii fulgi de nea în ziua petrecerii firmei şi eu tot în pat, observând că în timp înveţi să fii mai degajat, să nu te mai preocupe ce o să porţi ci atitudinea.
O alegere neinspirată pentru dimineaţă- filmul ,,La double vie de Veronique"-care merită r(g)ânduri aparte într-o postare viitoare.

Mănunchi de rochii pentru trei fete nehotărâte şi o casă lăsată vraişte în urma preparărilor. O masă ocupată de patru DRG, o verişoară şi o prietenă ce a acceptat să mă însoţească, un tort în formă de rochie, obişnuitul speech al şefului nostru şi chemarea la ,,rampă"a protagoniştilor ce-au asigurat succesul serialului de 9 ani încoace.
De ce ne-am bucurat ? Pentru că pe vreme de criză încă avem comenzi. Ce am sărbătorit? Că în branşa în care te poţi menţine cu greu am răzbătut şi suntem chiar în top.
Conflicte stinse, schimbare majoră de atitudine a unor persoane faţă de anul trecut exact pe vremea asta. Rochia mea care iniţial fusese pedepsită să rămână acasă din cauza culorii care deşi la modă nu îmi părea indicată şi poze şterse din greşeală. Le aştept pe cele ale firmei din care o să postez vreo două. Hai trei.

20.12 edit




Prada încolţită





Bambi pe gheaţă




Duminică- îngăduinţa confundată cu slăbiciune şi bunătatea luată drept prostie. Vin fiert şi relaxare după o întreagă noapte dănţuită.

Luni- Oameni dispuşi să încerce pentru sănătatea lor tot felul de proceduri -un chin pentru a scăpa de altă durere. Un pisoi tigrat spălându-şi leneş lăbuţele pe canapeaua unde aşteptam eu de trei ore, şi peste toate ,,Ave Maria" ca muzică de relaxare în separeurile pentru masaj şi ozonoterapie.

Marţi- maşina mea camuflată în zăpadă. Status: invisible. Nu m-am mai bucurat atît de venirea iernii conducând încordată cu 20 la oră, simţind că nu mai ajung la destinaţie. Foloseam o expresie mai demult pentru a arăta că cineva a întârziat: Unde ai fost ? În Abisinia?
Am dat un google search pe Abisinia.

6 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Mi-a plăcut ideea de status al maşinii...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Maine o sa fie off line ca a ramas fara benzina :D.

razvan spunea...

Vin sarbatorile Anielle:)

Petrecerea de Craciun se pare ca ti-a priit totusi, nu?:)

Totusi...viata e frumoasa!:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Imi amintesti de filmul ,,It'a a wonderful life"pe care imi place sa il vad in fiecare an in preajma sarbatorilor.

razvan spunea...

:)

E bine, inseamna ca ai primit mesajul meu pozitiv!:)

Si da...uneori, viata e chiar frumoasa!:)

Fleur du May spunea...

Pare ca te-ai distrat la party, ma bucur.
Iti sta foarte bine in rochita, such a nice lady;)
Te pup...si vezi ca te asteapta niste premii pe blogul meu:)