joi, 30 septembrie 2010


Azi dimineaţă am rămas ceva mai mult sprijinită de uşa bucătăriei. Să privesc. Cerica a înflorit, frunzele de avocado sunt tot mai mari şi prăzulii, în chiuvetă nu am lăsat nimic nespălat. Toate-s cam la locul lor.
Incursiune ghinionistă la Practiker. Dacă l-am fi găsit pe băiatul care mixează lavabila m-aş fi întors glorioasă cu vreo două găletuşe. Una cu lavabilă lila pentru dormitor şi alta galben-pai pentru sufragerie. Am nevoie de un refresh şi o să încep cu locuinţa. Mai vreau o păturică de la Ikea şi perne dreptunghiulare pentru noua mea lenjerie de pat cu imprimeul acela de epoca cu doamna în rochie cu crinolină şi cavalerul care îi dăruieşte o pasăre într-o colivie.

A. mă întreabă dacă vreau să împart o cameră cu ea de Revelion. În Maramureş. Cum pot eu să îmi fac planuri de pe-acum pentru noaptea de trecere dintre ani când eu nu ştiu ce-mi va aduce ziua de (exact) mâine?

Azi se deschide stagiunea filarmonicii.

1 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Și la noi s-a deschis, Anielle! A fost minunat!
Dacă aș putea să traduc în cuvinte starea..voi, muzicienii sunteți niște oameni speciali!

p.s. Noroc la cumpărături.Gândurile sunt faine!!