marți, 1 septembrie 2009

Dorinta

Am o dorinta. In drumul meu catre serviciu trec pe langa un mic parc .O bucata de iarba verde si un mic loc de joaca pentru copii. Un petec incadrat de trei strazi .Un triunghi. La ora aceea doar cate un domn in varsta isi odihneste oasele pe o bancuta gandindu-se probabil la cat de repede s-au scurs anii.
Mi-ar placea sa pot opri masina odata si sa ma duc sa stau pe o banca. Nu mult. Dar stiu ca mi-ar parea o vesnicie. Si nu intr-una din zilele libere ci in timpul saptamanii. Sa ma pot opri din drumul prestabilit, sa ma pot rupe de agitatia mea zilnica, sa nu mai conteze ca intarzii ci sa imi ofer acea clipa de ragaz. Stiu ca suna simplu dar e atat de greu. Mereu aman pentru alta zi. Intotdeauna am cate ceva mai important sau mai grabnic de facut.
Si e cu atat mai mult ravnit cu cat mi se pare ca acolo, in acel moment al diminetii cand copiii sunt la scoala si broboanele de roua inca mai staruie in iarba, se strange toata linistea de pe pamant.

7 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"Sa ma pot opri din drumul prestabilit, sa ma pot rupe de agitatia mea zilnica, sa nu mai conteze ca intarzii ci sa imi ofer acea clipa de ragaz. Stiu ca suna simplu dar e atat de greu. Mereu aman pentru alta zi" - este extraordinar de greu...

Mihaella Gheorghiu spunea...

si totusi nu trebuie decat un "acum o fac!"

TreXeL spunea...

probabil ar trebui sa te impiedici intr-o zi
in ce priveste postarea anterioara, in 25 de ani cat am fost in brasov n-am prea ridicat ohii in sus. cred ca recunosc totusi a 8a poza, undeva pe muresenilor

Anne spunea...

e frumos ceea iti doresti, si nu este chiar imposibil..e bine sa faci ceea ce iti place pentru a te putea simti cat se poate de okay.
O zi splendida iti doresc!

printrenori spunea...

candva, o sa iti iei inima in dinti si o sa te opresti in linistea aceea totala...
sunt curios ce fel de post ti-ar inspira acesta liniste....

unii suntem facuti pentru a trai numai pe fastlane, si visam sa mai tragem din cand in cand pe dreapta...
dar stim ca nu se poate... suntem prizonierii alegerilor noastre.

Ieseanul suparat spunea...

Salutare
Ai un blog superb. Ca nu mai spun ca am observat cateva chestii care pentru mine fac parte din categoria intamplarilor ... care nu sunt intamplatoare. Inteleg ca iti place Nichita Stanescu, muzica simfonica (ai o preferinta pentru pian), am gasit o poza pe blogul tau cu floare lonicera japonica sau palma Maicii Domnului, care este superba (are un parfum care ma face sa ma simt ca la 18 ani) si ... daca nu gresesc, esti nascuta pe 9 iulie.
Blogul tau e un orizont de relaxare pentru cei care ajung aici.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Raspund dragilor cititori dupa un weekend placut si relaxant. Si incep prin a va spune un "bun venit" voua celor care ati pasit de curand in "gradina" mea.

@Cristian,
Poate Mihaella are dreptate. Trebuie mai multa hotarare.

@TreXel,
Asa se intampla cu locurile pe langa care treci zi de zi :nu le mai acorzi importanta. Probabil ca nici eu nu as recunoaste unele cladiri din Ploiesti.De aceea mi-am propus sa imi fac odata timp si pentru ele.

@ Anne,
Stiu ca nu e irealizabila dorinta mea. Dar parca imi place sa o pastrez ca pe ceva mic dar atat de insemnat.

@Printrenori (uite un alt visator!:) ),
Ma gandeam ca o sa vreau sa scriu despre aceasta intalnire cu linistea daca o fi sa se intample.Pacat dar ca de multe ori nu reusim sa ne exprimam trairile interioare.

@Ieseanule suparat ( de ce suparat ? ) ,
Multumesc pentru aprecieri. Da,mi-e drag Nichita, iubesc muzica simfonica iar coltisorul asta al meu (cu ale mele intamplari, stari si ganduri ) e un loc in care ma simt eu bine . Iar daca ofera si altor “calatori” un moment de tihna, nu pot decat sa ma bucur.
P.S. Sunt nascuta pe 2 iunie –dupa ziua copilului .Probabil a indus in eroare postarea despre saculetul cu siragul perlat (cadoul meu care a ajuns cu intarziere).
Semneaza –Ploiesteanca optimista.

O saptamana frumoasa va doresc. Si nu va lasati intimidati de vremea ploioasa!