duminică, 20 septembrie 2009

Zis si facut

In categoria momentelor magice pe care mi le ofer singura includ si noaptea de sambata.
Mai intai ca Nico a vrut sa mearga cu mine, ca Anette a fost incantata sa vina cu sora ei iar la Bucuresti le-am intalnit pe Oana si Corinne pe care ardeam de nerabdare sa le cunosc ( 3 perechi de surori ); ca la auzul vocii Angelei Gheorghiu mi-au dat lacrimile ; ca am ramas acaparata de farmecul pe care il transmite si am avut ochi si urechi numai pentru ea (multi barbati vor spune probabil asta caci soprana s-a schimbat in trei toalete iar in rochia rosie sexy arata superb - de ale mele poze nu sunt deloc multumita; chiar si filmarile sunt tremurande).




Programul:

1 Entre’Act / Carmen de Bizet - Orchestra

2 Habanera / Carmen de Bizet – Angela Gheorghiu

3 Nessun Dorma / Turandot de Giacomo Puccini – Vlad Mirita

4 Un bel di / Madama Butterfly de Giacomo Puccini – Angela Gheorghiu

5 O fortuna / Carmina Burana de Carl Orff– Orchestra/Cor

6 O mio babbino caro / La Boheme de Giacomo Puccini – Angela Gheorghiu

7 O suave fanciulla / La Boheme Giacomo Puccini - Angela Gheorghiu&Vlad Mirita

Partea a II-a

8 Die Fledermaus: Uvertura / Johann Strauss – Orchestra

9 Santa Lucia de Teodoro Cottrau – Vlad Mirita

10 Le filles de Cadix de Leo Delibes – Angela Gheorghiu

11 Mamma de Cesare Andrea Bixio – Vlad Mirita

12 Rapsodia Romana de George Enescu –Orchestra

13 Muzica / Valurile Dunarii de George Grigoriu - Angela Gheorghiu

14 Te Iubesc / Lasati-ma sa cant de Gherase Dendrino – Angela Gheorghiu &Vlad Mirita



Nu ne-a mai interesat prezentarea unui film al lui Mungiu, artificiile de final sau ca datorita zilelor Bucurestiului muzeele erau deshise .
Noi avusesem norocul sa o ascultam pe Diva . Si ne-am intors acasa sub efectul acelei voci , inchipuindu-ne (cu putina imaginatie si facand abstractie de agitatia din jur) ca ne-am petrecut seara la Opera Naţională sau, de ce nu la Covent Garden.

6 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Cred ca nu e nevoie de prea multe vorbe.
FERICITO!!!

anette spunea...

Intr-adevar a fost o seara magica in care Angela Gheorghiu a stralucit pur si simplu, Vlad Mirita a tinut pasul cu ea si nici orchestra si corul nu s-au lasat mai prejos si daca am fost acolo asta nu se datoreaza decat Aniellei, asa ca MULTUMESC Anielle.
Bucuria mea a fost dubla-atat bucuria de a fi fost la un asemenea spectacol cat-mai presus de asta bucuria unei noi prietenii :)

Corina Rediş spunea...

A fost, intr-adevar, o seara magica! Pacat ca atat de scurta, si imi cer scuze in dreptul meu, Anielle. Oricum, sa o consideram o avanpremiera :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina,
Da, sunt foarte bucuroasa ca am putut ajunge :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Anette,
Ce bine ca mi-ai acceptat invitatia! Acum ca gheata a fost sparta ne putem bucura impreuna de astfel de momente minunate :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Corinne, draguta

Dupa cum ti-am scris si in mesaj, nu ai nici un motiv sa iti ceri scuze. Daca stam sa ne gandim , tu ai propus sa mai ramanem la o cafeluta dar noi ne grabeam sa ne intoarcem pe la casele noastre.
Primul pas a fost facut si cu siguranta ne vom mai intalni cu viitoarea ocazie si vom sta de vorba pe indelete :).