joi, 17 septembrie 2009

Mult zgomot pentru nimic

Diseara, pe Prima TV la 20.30.

6 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Multumesc mult!!!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Cu multa placere, Gina. Si eu abia astept sa-l vad dar parca ma simt mai bine stiind ca i-am anuntat si pe cei cativa cititori ai mei sa nu-l rateze :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Nu se poate asa ceva !!! Au bagat din greseala filmul de la ora 23.00 -"Inviat din morti " :(.

Cristian Lisandru spunea...

Am pierdut...

Geanina Codita spunea...

Bine te-am regăsit, draga mea!

Cu film sau fără... am venit să las pupici geaninoși peste normă!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Dragii mei Cristian si Geanina,
Parca v-ati vorbt sa ma vizitati amandoi! Numai ca eu nu eram in "gradina" ci pazeam postul Prima Tv care n-a mai transmis filmul la ora din program ci pe la 23.45. Probabil ca din cauza orei inaintate n-am mai gustat "lumina speciala a Toscanei" si nici din sarmul lui Denzel( n-am putut dar sa nu observ cat de bine si-a interpretat Emma Thompson rolul).

Raman insa la parerea ca filmul "Shakespeare in love" e mult mai frumos. L-ati vazut? Daca nu , ar fi taman bun pentru un weekend linistit.