luni, 28 septembrie 2009

Dupa ce Sinaia Forever pierdu la voturi...



Valea Calugareasca. Festivalul vinului. Familion, catel, purcel si eu cu pleata in vant, ferm convinsa ca i-am dat parului o nuanta de castana intunecata pentru a ma asorta cu toamna; revederea cu noua mea prietena si invitatie la un must dulceag; mere zemoase, populari pe scena, si un vinisor dupa care o luasem nitel la vale.

"Bun e vinul ghiurghiuliu, samdiridiridididididida"...














Prima apartie a lui Flavius pe blogul meu ca baietel

10 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Atmosferă de sărbătoare, imaginile ne îmbie la cules , la poftă de viață...la multeeee...

O zi plină de frumos!

Anne spunea...

frumoase pozele!

Anne spunea...

foarte frumos!
O zi minunata iti doresc

spera spunea...

ce struguri!par buni.

anette spunea...

mi-a parut bine ca Sinaia a pierdut la voturi :D

anette spunea...

invitatia la must dulce e inca deschisa, dar nu pentru mult timp ca se transforma in invitatie la must inasprit sau tulburel :p

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Geanina, intr-adevar a fost o atmosfera frumoasa. Am citit ca merele verzi sunt preferatele tale. Si ale mele :).


@Anne, si mie mi-a placut cum au iesit.
Multitudine de culori, nori pufosi ,"felinare".Am fost placut surprinsa de parculetul cu multe flori si de faptul ca s-a pastrat curatenie.
Dupa cum spunea cineva :" poze din alt film" .


@ Spera, eu i-am banuit ca sunt de plastic ca prea erau mari si ziceam ca asa ceva nu exista ! :)
Mi-a confirmat un cunoscator ca-s reali. Nu i-am incercat. Pot spune doar ca merele au fost excelente.

@ Anette, draga mea,
La Sinaia am fost de multe ori si chiar daca am fi hotarat sa mergem din nou, nu scapai !:p.
Cat despre must,cred ca pana ajung eu se transforma in vin.Dar nu-i nimic, merge pentru la iarna. Fiert ;).

razvan spunea...

Ah...de ce n-am stiut...de festivalul asta:)

O sa ascult muzica...aia cu vinul:)

Sagy, spunea...

Cine este Flavius :D?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Razvan, buna e muzica...dar impreuna cu vinul !;)


@Of, Sagy, de aici se cunoaste ca nu prea imi urmaresti blogul :p. Flavius e nepotelul meu cel dragalas.