duminică, 30 august 2009

Cu nasu' pe sus

Nu mi se mai pare deloc lung drumul; nu ma mai supara serpentinele, nici "dragonul rosu " de masini bara la bara; si am descoperit singure adresa gazdei de data trecuta. Curtea mare interioara, muscatele curgatoare si cainele negru si pufos. Un CERB "perpelindu-se " in piata mare si vedete autohtone pitulate sub ochelari mari de soare; turisti de mai multe natii zumzaind pe langa Biserica Neagra si sabotii mei de lemn ropaind pe stradutele adormite. Brasov, with love. Nico-Love mail

6 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Am fost anul trecut , de Paşti, la Braşov, am prins şi zilele Braşovului, divin, acest e cuvântul, a fost divin.

Mulţumesc pentru aceste aduceri aminte.

Bine te-am regăsit!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Geanina, eu nu ma mai satur privind cladirile acelea vechi. Chiar am avut plangere din partea surorii mele ca mai mult apar cladirile in poze decat ea.

Bine ai revenit!:)

Lucian Vasile spunea...

Brasovul este fantastic... Iar zona veche se vede numai bine de pe deal, de la vechile bastioane :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Lucian Vasile, s-a notat.Data viitoare o sa-l privesc si de sus :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Eddie,
Mergem daca e deschis sambata. In rest,"noi nu ne vindem tara"!:P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Eddie, stii ca-mi place tonul ( chiar si toanele uneori:P); de conservator nu mai incape vorba ca m-as fi apucat de eram mai tinerica.
Cred ca mai nimerit era totusi sa ma numesti patrioata ,domnle!:)