joi, 30 iulie 2009

7

Zilele trecute am primit un telefon cu nr de Bucuresti. Nu obisnuiesc sa raspund la numere necunoscute dar pentru ca era unul de fix m-am gandit ca e vreun furnizor ce voia sa scape de fetele de la receptie si sa ma contacteze direct. O tanara doamna isi drese vocea dupa care se prezenta politicos si imi spuse ca face un sondaj despre ce crede fiecare ca i-ar face viata mai frumoasa. Interviul n-ar fi durat decat 5 minute si cu acceptul meu ar fi fost inregistrat. Adica in 5 minute eu sa gasesc calea catre fericirea personala si sa ii spun ei in trei vorbe. Si ea cu ce m-ar fi ajutat? Mai bine ma intreba ce imi displace macar sa stiu ca m-am descarcat cuiva.

Cand eram mica nu imi placeau meciurile de fotbal care se transmiteau la radio:
-"am preluat legatura de aici de la Craiova unde atmosfera este .."(nu mai stiu cum era ) si apoi urma o relatare in direct a jocului. Nici azi nu imi plac dar am norocul ca nu e nevoie sa ascult asa ceva; nu imi mai place cand astept cu sufletul la gura un mesaj sau telefon important si primesc o instiintare de la UPC despre o factura scadenta saptamana viitoare sau o oferta de la Vodafone .
Iubitu' imi spune ca lui nu ii placea ca il pupau toate babele cand era mic; il confundau cu o fetita si nu scapa nestampilata frumusata de copil. Si acum cred ca face fata cu greu asalturilor celor tinere :p.

Puteam sa fac o lista a lucrurilor suparatoare dar imi surade mai degraba sa insir cateva agreabile, care imi infloresc mie zilele iar dupa ce am gasit la Gina o lista despre 5 lucruri care ne plac, m-am grabit sa le "torn" si eu pe primele care mi-au venit in minte :




- o rochie lunga vaporoasa si o floare prinsa de el cu tandrete in par





-fondante de ciocolata cu lichior si visine






- lenevire pe scaunelul pliant din fata casei la cafelutzul de duminica in timp ce iubitul hraneste pisicuta aciuiata prin gradina noastra (ai observat ca atunci cand ti-e bine sau iti place ceva in mod deosebit ai tendinta de a dragalasi lucrurile, de a le transforma in alt gen sau de a le diminutiva?- cand eram mica, tataia imi spunea Danut)






-chipurile surprinse si zambitoare ale colegilor mei serviti cu bomboane caci nu intelegeau cu ce ocazie sunt indulciti ; de parca trebuia un motiv anume






- pietricelele albe culese de pe albia raului






- Flavius cand il pun sa isi arate "coltii" si se incordeaza si scrasneste din dintisori






Si Pathetique - pentru o dupa-amiaza petrecuta sub copacul umbros si socata racoritoare facuta de mami sau poate pentru o seara linistita acompaniata doar de cantul greierilor .




Beethoven

9 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Este atat de frumos, printre florile si gandurile tale, ca trebuie sa vorbesti in soapta si sa te retragi in liniste..

Geanina Codita spunea...

Bomboanele cu lichirior şi vişine...mâncam foarte multe în copilărie...

Acum le găsesc doar la Bucureşti, există la Piaţa Romana o cofetărie unde astfel de bomboane au struguri şi lichior în interior. Sunt grozave...

Mi-ai trezit amintiri dulci, extrem de dulci...

Te îmbrăţişez , draga mea!

Oana Anca spunea...

La meciurile de fotbal atmosfera e mereu "incendiara" :).

Imi plac si mie teribil bomboanele cu alcool si visine.

Geanina, si in zona 1Mai- Piata Chibrit din Bucuresti gasesti o cofetarie cu niste fondante...yamiii! ;-)

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Pentru"Favius" am o surpriza.
Sa-mi spui daca i-a placut!!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, liniste am vrut zilele acestea si ce mi-am dorit am capatat. Acum imi las gandurile sa tihneasca aici in gradina si ma apuc de alta activitate ca doar sunt om de actiune:).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Geanina,
Mie imi par bomboanele astea un desert rafinat si desi imi plac foarte mult, nu fac abuz caci altfel n-ar mai fi asa deosebite.
O saptamana dulce iti doresc!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Tocmai de-asta Oana , imi era teama sa nu se incinga mai rau spiritele cu vorbe "arzatoare" aruncate printre coji de seminte :-S.

spera spunea...

offf, mult mai munceşti! aşa mult durează să faci o casă? dacă-i pe aşa, spor mult!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Spera, acoperisul e pe terminate. A durat mai mult din varii motive dar pentru ca a avut cine sa se ocupe am tulit-o pentru cateva zile la marea adevarata.Numai ca in acest moment nu ma prea atrage blogul.
(Imi)voi reveni.