joi, 9 iulie 2009

Perlat

9 Iulie. Cursa de N.Y. Undeva, printre bagaje se gaseste un saculet catifelat ce-mi este destinat. Micul dar pentru ziua mea sau pentru ca am absolvit facultatea la care ea insistase atat de mult sa ma inscriu, sau un semn de apreciere pentru o prietenie mai veche de un deceniu. Nu importa motivul ci gestul.
Atata doar ca trebuia sa imi recuperez pretiosul sirag de la aducatorul lui. Numai ca de data asta prietena mea s-a intrecut pe sine. Si tocmai cand ma plangeam ca nu mai spusesem demult "numai mie mi se putea intampla asa ceva". Si daca nu mi-ar fi interzis cu desavarsire, as fi povestit ce cunostinta mi-am facut in aceasta seara pasind in labirint (ca doar prietenii stiu cum ma mananca limba si "dau din casa " amanunte, indicii, chestii d-astea).
Multumesc, Thea!

4 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Adevaratzii prieteni shtiu sa pretzuiasca momentele speciale!
Ma bucur pentru tine!
Sa-tzi poarte noroc contzinultul saculetzului de catifea, gasit printre pachetele sosite tocmai de peste ocean!

Cristian Lisandru spunea...

Ce-mi place asta cu "dau din casă", ha, ha!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, putea fi un cd, un semn de carte sau o frunza culeasa de ea din Central Park. Important e ca e de la ea. Si cunoscandu-ma atat de bine, a exclus varianta curierului stiind ca imi va face o bucurie sa imi trimta cadoul printr-o persoana speciala. O dubla surpriza.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Cristian, sper sa-ti placa si leapsa :).