sâmbătă, 18 iulie 2009

Hai ca poti !

Sambata dinaintea zilei in care urmeaza sustinerea examenului de licenta. Inca o cafea la ibric, pagini intinse pe toata canapeaua si multe ture prin sufragerie. Am chef de cantat la pian si incerc cateva cantece mai usurele. Numai de prezentarea proiectului sa nu ma apuc. O felie de pepene galben si trecerea printr-un alt capitol. Ascult apoi un concert de Mendelssohn, amanandu-le pe celelalte pentru mai tarziu, ca doar mai am ore bune pana maine. Caldura innabusitoare si un ventilator ce odata cu indeplinirea misiunii de a ma racori, imi imprastie si paginile proiectului.Inca patru colegi care nu pot invata. Sau unii care erau siguri ca au facut-o si au senzatia ca au uitat tot. Detasandu-ma un pic de situatie, stiu ca e un simplu examen din lungul sir al celor de tot felul cu care imi va fi presarata viata. Si totusi nu imi pot stapani emotiile. Si ma bucur pentru asta. Ca nu sunt impasibila, ca nu ma incurajez ca unii spunand "ce-o fi , o fi". Numai sa nu imi plesneasca baierile inimii de la atatea momente intense la care a supus-o in ultima vreme. Imi inchei scurta postare considerata o relaxare in plus si ma apuc din nou de strategii de marketing si proiectii financiare. Si-o sa ma intorc in "gradina " maine seara cu limonada si sper eu, vesti bune. Mendelssohn - Violin Concerto 1 21.07.2009 edit Emotii plimbarete pe hol, noduri intepenite in gat, lacrimi panicate transformate intr-unele "bucuracioase". <

11 comentarii:

pantacruel spunea...

ar fi culmea sa nu poti!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle,
asta este starea tuturor inainte de examene..
Trebuie sa mearga- mai o pauza, o mica plimbare, cand se domoleste vipia asta, niste fructe si, inapoi, la invatatura!
p.s.
cand aveam examene, ma apuca , din senin, dorinta de a face ordine- oriunde, doar sa nu mai invat.
Apoi , singura ma incurajam si ..treaba mergea!
Imi este atat de dor de anii aceia!
As da orice sa mai am de pregatit o licenta , orice, un examen.
Asta iti da un fel de certitudine!
Mult succes!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Pantacruel,
Acum dupa ce l-am trecut cu (foarte) bine ,ma minunez si eu cum de m-am putut indoi.
Multumesc pentru incurajare:).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina,

In momentul in care mi-ai trimis mesajul deja terminasem de spalat vasele, cateva rufe si de dat cu mopul prin toata casa. Nu prea mai gaseam ce sa fac cu toate ca as fi preferat curatenia decat proiectul.
Abia acum imi dau seama ca nu trebuia sa incerc sa repet pe caldura aia pentru ca mai rau ma chinuiam. Am iesit afara mai pe seara si apoi am stat pana la 4 dimineata si parca altfel s-au asezat ideile.
Ma gandeam azi ca s-ar putea sa ai dreptate si e posibil ca si eu sa imi doresc sa mai trec prin astfel de momente. Totusi, nu foarte curand.
Iti multumesc pentru sustinere !:)

Mihaella Gheorghiu spunea...

spor la invatat si succes la examen!vei reusi cu brio!

Geanina Codita spunea...

Felicitări, draga mea!

Să ai succes deplin în tot ceea ce ţi-ai propus!

Te îmbrăţişez cu mare drag!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Mihaella,
S-a terminat agitatia si acum ma bucur de reusita. Sper ca si tu esti mai linistita.


@Geanina, multumesc draguta. Mi-au placut imbratisarile "peste norma":).

spera spunea...

Felicitări!!!! şi eu vroiam să-ţi sugerez să faci curaţenie, dar se pare că avem o genă care se activează în timpul examenelor. oare băieţii ce fac în situaţii din astea? o beţie pentru încurajare? sau repară toate aparatele din casă?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc, Spera. Si eu sunt curioasa cum se comporta baietii in astfel de cazuri. Poate se gaseste unul indraznet sa ne spuna si noua:).

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

FELICITARI!!!
Ma bucur mult !!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc mult, Gina.