luni, 6 iulie 2009

De-a joaca

Leapsa primita de la Gina

1.Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici cel de-al patrulea rand.

"Scrisoarea asta a fost cea mai regretabila si mai nesabuita fapta din viata mea" Valeriu Cristea -Dictionarul personajelor lui Dostoievsky

2. Fara sa verificati , cat e ora?
11.20

3. Verificati:
11.10 ( de unde se vede ca eu sunt mereu inainte :p)

4.Cum sunteti imbracat(a)?
rochie alba cu lalele negre

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La postarile de pe bloguri

6.Ce zgomot auzitzi in afara de cel al calculatorului?
Nu e zgomot, e un concert pentru vioara. Cui ii place Brahms?

7. Cand ati iesit ultima data si pentru ce?
Ieri, in vizita cu familia

8. Ce ati visat ieri noaptea?
Ah, nu cred ca pot povesti visul meu de-aseara

9. Cand ati ras ultima data?
Ieri.E imposibil sa nu razi cand e Flavius prin preajma.

10.Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Geamuri, ca sa imi vad ceilalti colegi ( si sa fiu vazuta, evident)

11. Daca ati deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Nu m-am gandit si nici ca o sa .

12.Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Man in black

13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Nu.Florile sunt ofilite dupa un weekend fara apa, lumea se agita pe holuri, telefoanele suna. Chiar nimic in neregula. Poate doar dl Philip care a fost destul de politicos azi.

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
lejer,de vara

15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Mi se tot da o varsta mult mai mica decat cea adevarata.

16. Care este prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba despre o fetita?
Maria

17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Henri, Ludovic, Filip.

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
N-as putea sa locuiesc departe de casa mea

19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
Nu cred ca ar mai fi nevoie

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?
Intrebare ca la concursurile de Miss

21.Va place sa dansati?
O,yeah!

22. George Bush?
hm,nu

23. Ce ati vazut la tv. ultima data?
o bucatica dintr-un film siropos .

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca aceasta leapsa?

Oana, Corinne, Danezia, Mihaella.


Allegro giocoso, ma non troppo vivace

6 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Frumos!Nu shtiu cum si de ce, dar lectura mi-a dat o stare de linishte!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, ma bucur ca tzi-au placut florile mele( nu shtiu la ce postare ai comentat, n-am fost atenta si..); cele mai multe sunt in balcon, chiar craciunitza- acolo am suporturi pentru ele. Cea cu tzepi si floricele roshii se numeshte "inima voinicului"- cred ca este simbolic numele; floricele au forma de inimioare . Nu se pot rupe, deoarece spinii ne te lasa. Este deosebita.
Povestea cactushilor este adevarata. Chiar asha s-a intamplat!
Daca avem flori asemanatoare , pentru mine este o mare bucurie!
O zi frumoasa!

Filonous spunea...

Comic e că şi mie îmi dau elevii o vârstă mult mai mică. O fi din pricina bunei dispoziţii cvasipermanente, nu ştiu :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

In mare parte buna dispozitie e “di vina” .Cu toate insa ca nu ma pot lauda cu una constanta,incerc sa-mi pastrez seninatatea chiar si cand lucrurile nu stau prea roz. Ce vina au cei din jur daca nu mi-e mie bine si de ce sa le stric si lor ziua ? Probabil de-aici si impresia multora ca eu n-am nici o problema. Apoi , intr-o mica masura ajuta imbracamintea sport si noua tunsoare sexy balamuc :p:)

Filonous spunea...

Sweet! :))

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Tibi, partea cu tunsul e valabila doar pentru mine. Sa nu cumva sa te apuci sa sacrifici frumusete de poboaba capilara! Am vazut pozele recente de la nunta si iti sta bine asa :).