luni, 3 august 2009

D-alea grele

Am ales vacanta perfecta : la rascruce de drumuri, in coliba mea primitoare care are nevoie insa de un nou chipiu. Daca anul trecut deviza era " in vara asta fac tot ce-mi trece prin cap" , anul acesta ma ocup cu devizul lucrarii de pe "tarlaua "mea si-mi dramuiesc agoniseala ( nu ca as fi fost pana acum risipitoare dar acest "sejur" e destul de costisitor).

Asadar, activitati distractive la " Anielle's Land" :

- innot printre cheltuieli pentru cele trebuinciose : tigla metalica alintata de meseriasi "Linda", caprioare -imi place mai mult la feminin, sorturi pentru prepararea unui jgheab si multe altele omise la inceputul sezonului dar pregatita psihic pentru surprizele verii.
- exercitii pentru mentinerea tonusului muscular prin caratul diverselor : o tigla ceramica, o scandura, un bax de apa ...;
- intreceri pentru cel mai rapid si indemanatic decopertor si premii constand in bere rece;
- bronz de tractorist garantat ;
- surf pe coama dintre doua ape si echilibristica fara centuri de siguranta
Masa si cazarea incluse. Bonus- un apus de soare cocotat pe acoperis intrecand cu mult clasicul, banalul asfintit in timp ce stai lungit pe faleza.
Doar ca desi imi e tare draga ploaia, o rog sa ma evite vreo 2 saptamani si abia dupa ce o sa ma vad cu acoperitoare si cozoroc la casa se poate dezlantui infernal iar noi...sa stam fara de griji.
Nu, mansarda nu am .

8 comentarii:

Oana Anca spunea...

spor la...vacanta si destrabalare cumpatata iti doresc :)

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Anielle, stiu cum este cu chestiile astea; totusi, daca privesti lucrurile cum , deja , o faci, totul pare mult mai usor. Si frumos!
Spor la treaba!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Oana, asa "vacanta" doar o data in viata :).

@Gina, nici nu vreau sa ma gandesc prea mult in ce m-am implicat si cat o sa ma solicite ( mai mult financiar decat fizic ).Numai ca am multumirea ca fac ceea ce trebuia facut mai devreme sau mai tarziu.

Geanina Codita spunea...

Te rog să ridici un premiu de la mine de pe blog.

O zi frumoasă!

Mihaella Gheorghiu spunea...

totul va fi bine,iar satisfactia finala va compensa implicarea financiara si fizica.Merita!spor la treaba si imaginatie.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Geanina, probabil ca s-au epuizat premiile daca vin si eu la spartul targului.Multumesc pentru gestul frumos.

@Mihaella, ai dreptate. Multumesc

Cristian Lisandru spunea...

O noapte excelentă îţi doresc...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Cristian, acum dupa ce am ratat un spectacol luminos ( zice-se ca in aceasta seara au fost vizibile pe cer doua luni -una dintre ele fiind planeta marte)ma resemnez si merg la somnic.
Vise frumoase! :)