miercuri, 14 noiembrie 2012

Sambata : opera

Suntem lenesi sambata.Sau mai bine spus, sunt. Am decis de data asta sa avem program de voie si sa mergem gura-casca pe la Ikea. Numai ca pe drum, chiar  cand mai aveam putin pana la destinatie mi-a trecut prin cap sa verific programul Operei. Si am fost placut surprinsa sa vad ca era Rigoletto. Il mai ratasem odata si am tot verificat programul insa ONB nu posteaza programul lunii viitoare si de data asta mi-a scapat din vedere.

I-am propus lui B, sa mergem la opera si el a acceptat fara ezitare.N-am mai gasit biletel ieftine de 15ron asa ca ne-am luat loc la loja. Si nici intoliti de concert nu eram dat fiind ca eram fugiti de-acasa pentru shopping dar ne-am promis ca data viitoare o sa ne aranjam mumos.


A fost o feerie. In timpul unui duet al lui Rigoletto si fiica sa, Gilda, mi-au dat lacrimile. Mi-am amintit apoi ce mi-am spus cu cativa ani in urma aflandu-ma in aceeasi locatie- si anume ca asa vreau sa fie viata mea, astfel de pofte vreau sa imi pot face. Si uite ca dorintele inca mi le pot indeplini. Ca bonus, eram insotita de un barbat frumos care mi-a marturisit la final ca i-a placut si ca vrea sa mai mergem.Pentru el fusese premiera.


Sambata, 10/11/2012 -RIGOLETTO de Verdi








0 comentarii: