marți, 20 noiembrie 2012

Oglinda

Doamna M., mai varstnica colega de la serviciu a bagat capul pe usa sa imi spuna ca azi iar arat bine. Ca am eu unele zile cand sunt asa senina. Sau poate ca e de vina (zise ea) bluza care se aseamana cu orhideea mea.

Apoi mi-a desconspirat ca si colegul M. a observat ca arat bine.

La cateva minute mai tarziu, colegul M. intra la mine imi birou( fara sa fi avut cand sa discute cu d-na M. ) si imi spuse ca ma ,,barfeste"cateodata.

Si ca ,,sanatatea sufletului se cunoaste pe fata". 

Un fel de oglinda a sufletului. 

Sa nu le mai arat rezultatul analizelor, nu ? Ca nu ma crede nimeni ca este al meu


( Ca o paranteza, mi-am amintit de un nene foarte batran care a nimerit odata in acelasi cabinet medical iar doctora a fost uimita de bunele rezultate la analize. La care domnul spuse strengar:
 ,,Nu sunt ale mele doamna".
Doamna doctor nu a prins gluma si a facut niste ochi cat cepele -cam cat ii facusem eu mai devreme cand fusesem nevoita sa citesc mogaldetele alea de pe panoul de la oftalmologie ca sa imi innoiesc permisul de conducere).


0 comentarii: