miercuri, 14 noiembrie 2012

Continuare

In fiecare zi conspectez, cercetez, imi iau notile in agenda mica primita-n dar de la E (si A parca?) in care scriu cu stiloul cu cerneala violet tot felulde informatii folositoare dietei mele.

Nu auzisem de semintele de chia niciodata si habar n-aveam cate proprietati au, nu bausem niciodata suc de sfecla cu morcov, nu gustasam pana acum Guacamole si  ducandu-ma acasa mi-am amintit ca am un avocado si am simtit nevoia sa il fac o pasta in care sa adaug niste usturoi. Cautand pe internet ceva retete, in speranta ca o sa gasesc ceva asemanator, am ,,descoperit"exact reteta de Guacamole care foloseste pe langa amintitele avocado si usturoi si rosie, lamaie , sare si ulei de masline. Un deliciu. Am fost extaziata. Si lui B. i-a placut.

Supa de linte imi iese minunata si cand pasez un cartof si un morcov, cand adaug chimen si alte condimente si o servesc cu lamaie. Iar ca desert am facut bombonele Rafaello in varinata raw: curmale blenduite cu
nuca de cocos si cacao sau pudra de roscove, tavalite mai apoi prin nuca de cocos. Delicioasele mele fara zahar, unt, oua!


Nici fructele Goji nu imi erau familiare, nici susan nu consumam, nici fulgi de ovaz sau merisoare nu includeam in meniul meu. Insa acum imi fac un satios baton din aceste ingrediente pe care le amestec cu miere si il pastrez la frigider.





 ,,Bulinele"mele de azi


0 comentarii: