miercuri, 8 aprilie 2009

Omul de lut canta



Am vazut-o prima data la "Garantat 100 % " .I-am ascultat muzica si i-am vazut picturile . Si mi-a placut lumea Alexandrinei Hristov.

« Om de lut » este copilul meu, un copil frumos si sanatos, gingas, mai mult minor decat major, rafinat si expresiv. Inima omului de lut bate in ritmuri de jazz, soul, funk, electropop. Omul de lut va canta despre drum, zbor, cautari, vapoare si mare, avioane si ochi verzi, despre dor si insomnie, flori si nervi, Zorro si Fat – Frumos… iubire si cosmos, femei, ploaie si vant, despre Rege si Regina », spune Alexandrina despre primul sau album.



Avionul de aur ma duce din casa,
unde ma iubea mama, de unde am fugit mireasa.
Copilaria pierduta s-a ascuns printre stele,
vreau sa o ating, dar sunt scurte mainile mele.

Eu stiu - amintirea nu moare,
vantul vietii mi-a furat iubirea mamei.
Acum zbor inainte-n avionul de aur;
zbor spre visul meu - constelatia super taur.

Avionul de aur ma duce-nspre casa,
unde imi zice mama: "Copila duioasa,
inima fetitei mele salta-n sus, atinge stele;
ma bucur sa o prind cand sare - cade obosita-n mainile mele"

Eu stiu, fericirea nu doarme,
vantul vietii mi-a adus fericirea mamei
Acum zbor inainte-n avionul de aur;
zbor spre visul meu - constelatïa super taur.

Fata merge pe jos

Numai tu

La femme qui t'aime

sursa info si poza aici .

5 comentarii:

Anonim spunea...

superba melodia , frumos blog .

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul,,nu stiu ce ai ascultat tu pentru ca vad ca trilulilu a luat-o razna.Schimba melodiile.O sa vad cum pot rezolva problema.

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.