miercuri, 15 aprilie 2009

Griuri


O plimbare prin livada de migdali a Sperantei, mangaiata de un vals trist si un strop de bucurie pentru ca cineva tocmai de la Botosani se gandise sa imi faca mie o surpriza.
Un cantec de vioara ce-mi venise primul in minte dis-de-dimineata, acorduri grave ce voiau parca sa-mi prevesteasca o zi mohorata si fredonari obsesive pentru reperarea lor.
Un fel de neastampar cu gandul la excursia de saptamana viitoare umbrit doar de faptul ca mami nu se simte prea bine.
Convingerea ca principiile de viata ce le calauzesc pasii unora nu se potrivesc cu ale mele ( vinovata e probabil diferenta de marime de la pantof ) si camaruta intunecata " ignore list" in care trebuiesc varate anumite persoane; Ceai de lamaie si eu cam turquoise (si confirmarea a trei doamne ca imi sade bine).
O dupa- amiaza dedicata lui Rachmaninoff dupa ce am descoperit concertul ce-mi gazduia acordurile si nuante spalacite mai spre seara ce nu dau semne ca ar fi dispuse pentru inalbire.
E si azi o zi .Ultima.

3 comentarii:

spera spunea...

e o saptamina dificila. dar va trece.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Uh,Spera!

Ce-a patit Alladin? A fost inghitit de lampa?

spera spunea...

a trecut şi el prin ziua de joi...