vineri, 10 aprilie 2009

9 Prier

Ziua lui Marius Mini-calatorie la tara sa-l cadorisim cu un sac de dormit ,pentru ca daca tot iubeste sa stea cu orele pe malul lacului la pescuit (si uneori si noptile), pastrandu-si calmul chiar si cand e mai putin norocos, macar sa se incalzeasca. Si-am pasit in gradina ca-ntr-un vis al lui Kurosawa numai ca era ninsoarea florilor de visin; prichindelul incerca sa se prinda in dansul petalelor iar pomii varuiti si covorasul din florile dalbe asternute transformasera curtea noastra intr-un tablou de iarna, o iarna nefriguroasa. Mami imi impartasi bucuria cu care retraieste de fiecare data de ziua noastra clipele acelea minunate ale venirii pe lume a odorului; si simte nevoia sa vorbeasca si despre tati, si stie ca mie poate sa imi povesteasca oricand, pentru ca noi doua suntem la fel, simtim la fel si plangem impreuna. Si ma intrebam : oare Dincolo exista dor? Si era o luna rotunda, clara si colorata .Pana si Flavius a zarit-o cand ne-au petrecut cu totii pana la poarta si o arata cu manuta lui explicandu-ne intr-o limba inca neinteleasa .Iar eu nu m-am putut abtine sa exclam : Luna e o portocala ! si-am zambit amintindu-mi apoi de acel colaj cu versurile lui Garcia Lorca ce n-a mai fost pus in scena . Culcusita in patul meu am privit-o din nou.Isi mai pierduse din culoare dar stralucea cu aceeasi putere. Si mi-am dorit un somn lin si vise frumoase .Caci numai acolo, pe taramul visului l-as mai putea intalni .

5 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
paulnikolaus spunea...

Hai sa-ti spun ceva,cand voi creste mare Marius al tau imi va face curte, sunt sigur de asta, prea frumos spui despre el si pe deasupra, trebuie sa sti ca-mi place!:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul,
Si noi iti dorim Sarbatori Fericite !:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Pubi,

Marius Tiberius este taticul.Iar dragalasul ce apare pe blogul meu este Flavius si implineste in iulie 2 anisori. Este tare atras de pianul matusicii .
P.S. Iti plac numele lor de romani ?:)

paulnikolaus spunea...

Numele lor sunt tare frumoase, apoi pisicul de be bluza lui Flavius imi face cu ochiul:)