miercuri, 27 august 2008

Un pic de Albena

Cand treci de la 5 stelute la 3 e normal sa vezi/simti diferenta si multi cunoscuti au fost surprinsi de alegerea mea din acest an . Dragilor, vacanta mi-o fac asa cum simt si imi place , nu ca sa impresionez pe cineva cu destinatii exotice. M-am plictisit de fite, aere , prea multa sobrietate . .Ati observat ca oamenii bogati nu stiu sa se bucure de lucrurile simple ? Nu-i mai impresioneaza nimic. La bulgari : Plaja : frumoasa , curata, sezlonguri scumpe .Pielea mea s-a revoltat de atata soare insa reactiile colegelor mele m-au facut sa uit chinul .D-na Lili a fost convocata de urgenta pentru un descant de deochi. Mancarea: buna. Cel mai frumos moment pentru mine era ora mesei .Imi place sa mananc cu toate astea nu m-am ingrasat .Am renuntat la paine de o luna iar prijiturile nu ma mai atrag .Ati mai auzit pe cineva sa se intoarca din concediu fara sa fi pus ceva kg in plus? Mie mi-au spus 3 persoane ca am mai slabit. Nationalitati : foarte multi romani si de asta nu am ajutat-o pe mami cand a vrut sa ceara voie unei perechi sa stam la masa lor si se ingrijora in ce limba sa ii intrebe.De unde sa stiu eu ca va da peste singurii nemti din hotel?(Romanii se cunoasteau de la distanta- veneau la masa de pranz la bustul gol apoi ii gaseai la bar- isi pusesera probabil in cap sa goleasca toate sticlele). Cateva poz(n)e Nu ma striviti ,va rog.Sunt inofensiva! Imi simt capul greu Mi-am luat salteluta si am plecat Buna iubito.Imi dai si mie un cioc? Baba la frumusete ..doarme Hai draga ca nu sunt atat de scumpe .Si o sa avem amintire pentru o viata Locuri in primele randuri la spectacolul marii (Ne)fast food .Cine se incumeta? Intre doua ...te bronzezi neuniform Gigi, mai adu tu o galetusa de apa ca ma ocup eu de consolidarea fundatiei Ai inchis tu usa,da? Moaaamaaa, ce cool e !

0 comentarii: