luni, 1 septembrie 2008

Seara cu cantec



Mi-am dorit mult sa vad Mamma mia si n-am putut sa astept sa ajunga la Ploiesti si nici nu m-ar fi incantat o filmare din sala .Prin urmare am dat aseara o fuga la Multiplex .

Dupa vizionare:
- il vreau in colectia mea si o sa-i sfatuiesc pe prietenii mei sa-l vada
- azi mi-am cumparat un cd cu ABBA
- daca tu ai fost cam indiferent asta ar trebui sa-mi ridice niste semne de intrebare ?







I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream


O idee m-a tot urmarit din vacanta dupa ce am vazut comportamentul mai multor cupluri :ce se intampla cu cei care se casatoresc ? De ce isi pierd din energie si pofta de viata ? Ma gandeam dupa filmul asta care a fost pe gustul meu ca eu si la 50 ani o sa fiu un pic zglobie.Iar daca tii la mine ,take me as I am ! Nu imi impune reguli si nu incerca sa ma schimbi !

2 comentarii:

Oana Anca spunea...

Mary J Blige ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Wg5WhU7BJWY

Iar apropo de schimbare, se spune ca femeile sunt cele care isi propun intr-o relatie sa-i schimbe pe barbati, in timp ce barbatii isi doresc ca femeile sa nu se schimbe. Din pacate, nu li se indeplineste dorinta nici unora, nici altora :D. Asta asa...de-un zambet de seara :)

Laura spunea...

Cuplurile dupa ce se casatoresc? Depinde de cupluri. Cert e ca e intotdeauna o munca de echipa, nu merge ca unul sa dea totul si celalalt sa nu dea nimic sau doar cate un strop din cand in cand... Fericirea nu pica din cer ci se dobandeste prin multa munca si front comun. Si nimeni, nimeni nu ar trebui sa incerce sa schimbe persoanele din jur doar din egoism. Fii tu insati caci numai asa vei putea fi fericita. Daca te transformi in altcineva care nu esti tu nu te pierzi doar pe tine insati ci si sansa la fericire! Noapte buna! :)