vineri, 8 august 2008

08.08.08

Ce frumos arata data asta !
Ultima zi de lucru .Inchidem pravalia si ne mai intoarcem pe 25 august . Adio telefoane si mailuri !
Nu am internet acasa de mai bine de 2 saptamani si ma gandeam ca s-a intamplat astfel ca sa ma obisnuiesc cu ideea mai ales ca urmeaza sa plec in vacanta unde sper sa ma pot odihni. Au mai ramas comenzi in diverse stadii ( lab dip, sample lenght , wash test, price quotation etc) dar pot gasi drept scuza faptul ca nu am net si nu pot da raspunsuri clientilor nostri .

Dar parca gandurile mi-au fost auzite si azi am primit ,, cadou " de vacanta : un laptop nou- nout cu tot cu cartela vodafone si setari facute . Nu trebuie decat sa ma loghez si imi pot verifica mailurile .
Precaut seful meu !
Exista si o parte buna: o sa am blogul aproape.

4 comentarii:

Oana Anca spunea...

Concediu placut, Anielle! Si lasa laptopul, telefoanele, munca si stresul cotidian. Le regasesti din plin in prima saptamana cand revii si mult timp dupa aceea.

Have fun!

spera spunea...

Parcă-s oameni de zăpadă. Şi mie mi-a plăcut ziua de ieri. Să te bucuri de laptop! Şi concediu plăcut!

Mihaella Gheorghiu spunea...

O vacanta minunata si cu multa liniste sufleteasca.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Va multumesc.

@Oana, nu am reusit sa vorbim.Sper ca ai avut si tu un concediu frumos.

@Spera, daaaa,oameni de zapada.Ce imi place cand parca imi citesti gandurile :).

@Mihaela , asta e tot ce astept de la aceasta vacanta :).