marți, 26 august 2008

Boris Berezovsky-pianistul

Prin natura serviciului meu vorbesc zilnic cu persoane din diverse tari iar pentru ca multe lucreaza pentru compania mama din Uk ne putem numi colegi. Nu de putine ori am legat prietenii chiar daca pe unii nu am reusit sa ii vad inca .
Intr-una din discutiile mele cu Stephanie din Franta,o doamna la vreo 40 ani ,i-am pomenit ca urmeaza sa merg in acea seara la un concert la filarmonica.Atata mi-a trebuit .Am atins punctul sensibil .Afland ca avem o pasiune comuna , conversatia noastra s-a prelungit vreo 30 minute ( daca ar sti seful nostru despre ce vorbim noi pe banii firmei!! ) .Ea mi-a povestit ca unul dintre prietenii familiei ei este pianistul Boris Berezovsky care ,in ciuda faptului ca este faimos,si-a pastrat simplitatea si e convinsa ca i-ar face placere o invitatie in oraselul nostru .Asa ca ne-am propus noi doua ca dupa ce se va finaliza renovarea cladirii filarmonicii , sa organizam ca Boris sa vina sa cante la Ploiesti.

Pana una-alta mi-a trimis autograful lui pe programul unui concert sustinut pe 21 iulie 2008 in Franta.


Rachmaninov Piano Concerto No.2 1st mov



daca nu aveti rabdare, skip la 06:11 -poate va convinge sa ascultati tot concertul

4 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Tzuca Bufnitzuca spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
radu spunea...

foarte frumos concertul, dar... ce e la 06:34? mă aşteptam să fie o imagine comică sau ceva... nu ştiu, extramuzical. însă oricum, îmi place şi înainte şi după 06:34.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Radu, de la 06:34 incepe o parte mai antrenanta si m-am gandit ca asa o sa-i conving si pe altii sa asculte concertul.Si mie imi place tot .