joi, 18 februarie 2010

Selfish me

Zile doar pentru mine. Egoism în floare. Că doar n-o fi foc să îmi acord mai multă atenţie şi să mă bucur:
-Pentru noul meu plan de weekend (prietenii ştiu care ) -plan ce îmi dă mai multă bunădispoziţie şi nerăbdare
-Pentru ieşirile cu M., N., F., A., O.
-Pentru că m-am învrednicit să mă duc într-un final să îmi fac analizele (nu mai fusesem de mai bine de 2 ani-sper să iasă şi bune) şi mă încurajam singură : fii bărbată Zoe, e doar un ac!
-Pentru că mi-am luat vitamine -măcar pentru una dintre indicaţiile terapeutice - inducerea stării de confort şi stabilitate - şi tot sunt bune .
-Pentru că am făcut o mică vizită de control la dentist. M-am mutat însă la soţia lui. Am eu ideea asta că femeile fac treabă mai bună decât barbaţii. Şi pentru că nu prea avea ce să trateze mi-a propus un periaj. Să mai facă şi ei un ban cinstit
-Pentru starea de bine pe care mi-o dau lecţiile de pian
-Pentru că de săptămâna viitoare merg la aerobic. Încă trei luni până la vară . Mai e timp.
-Pentru că sâmbătă se deschide la Păuleşti în incinta fabricii noastre mult aşteptatul loc de entertainment : cafenea, bowling şi biliard . Angajaţii or să aibă carduri de VIP. Pe aici o să îmi fac veacul de-acum încolo. Vă aştept la o bilă.




15 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Ti-ai construit o frumoasa noua stare!
Limpede si calma!

Gabriel spunea...

Imi place starea asta...hmmm...unde nu sunt si eu unul din acei angajati sa ma bucur si eu de acele avantaje !

razvan spunea...

Vad ca iti petreci mai mult timp cu tine:)

E bine asa, e un inceput bun, te pregatesti pentru ce va urma bun in viata ta.

Poate citesti intr-o zi si ce ti-am recomandat, o sa vezi totul intr-o noua lumina:)

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Stii ce zic, Anielle?
Din cand in cand , avem nevoie de niste clipe. Doar ale noastre . Noi cu noi.
Ma bucur pentru tine!

Mihai spunea...

Ce chestie ! Si tu tot in Paulesti lucrezi .Mica mai e lumea asta .

Mihai spunea...

Iti recomand Herta Muller "Este sau nu este Ion "
http://www.megaupload.com/?d=7JC2ZSD7 , cica 30 de zile valabilitate .

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Gina, daca tot mi-am ,,oferit" in ultima perioada momente mai putin placute, ar trebui sa ma revansez fata de mine :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gabriel, intai munca si apoi distractia:).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Razvan , nu am ajuns sa le caut . Poate in weekend. Multumesc pentru recomandari.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Mihai, e frumos la Paulesti. Padure, aer curat. Cum se face ca nu stiai tu amanuntul asta ?
Am descarcat fisierul.Multumesc. O sa ascult mai tarziu.

Mihai spunea...

In afara de blogul asta nu stiu mare lucru despre tine .
Cam de 1 an de zile ascult cu mare placere muzica pe care o postezi aici .

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Ma gandeam ca avand o cunostinta comuna stii mai multe. Nu conteaza. Ma bucur ca iti place muzica aleasa.

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

E primavara la tine, Anielle?
O primavara muzicala?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Da, Gina . Se pare ca a venit primavara. Si nu numai cu muzica :).

Geanina Lisandru spunea...

Au vechime mare de 8000 de ani,
sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
focul şi înţelepciunea,
Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
El aduce fericire dar şi mult noroc,
Iarna-i simbol pentru alb,
Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...