miercuri, 11 februarie 2009

Zambesc

-Pentru ca dimineata cand soarele imi patrunde in camera,nuanta peretilor mei devine una calda si ma simt trezindu-ma intr-un lan de levantica sau intr-un pom incarcat cu liliac
-Pentru ca oricat de obosita sau posomorata as fi , reusesc sa zambesc daca dau de cineva prin casa la o ora matinala - mostenire de la tati si am observat ca si Flavius zambeste cand se trezeste .
-Pentru ca nu m-a intristat gandul la calatoria de aproape doua ore pe drumul ala plin de gropi pe care de fiecare data mi-e rau ; iar in ochii mei peisajul nu e dezolant si tot gasesc eu ceva placut in tonuri de brun si vernil .Si am convins-o pe my dear colega D. ca o sa ne simtim dizzy daca o sa verificam teancul de instructiuni cu care a venit inarmata.Bine,a trebuit apoi sa ascult alta poveste cu toate ca nu tineam mortis sa stiu subiectul romanului englezesc pe care il citeste .
-Pentru ca unica persoana de pe lista mea de messenger careia i-am dat accept crezand ca e o cunostinta dar acum habar n-am cine este isi pune la avatar peisaje frumoase.
-Pentru ca doamna de la bucatarie rade cu pofta si atat de galagios de se aude pana in biroul meu.
-Pentru ca i-am fost draga unei doamne ca am zambit frumos .Asta da compliment cand e primit din partea unei femei !M-am apucat sa cant in gand ,,I feel pretty " dar a avut grija zmeul Philip sa ma aduca cu picioarele pe pamant ,urland ca n-a primit nu stiu ce paperwork.
- Pentru ca vreo patru catelusi cafenii cam de aceeasi statura stateau aliniati si nemiscati ca pentru tras in poza cand am plecat de la servici
- Pentru ca o fata s-a gandit sa le insenineze ziua colegelor cu primii ghiocei din gradina si m-am bucurat zarindu-i pe masa lor de lucru
-Pentru ca mi-am facut cadou o pereche de cercei ca niste cirese doar pentru ca e miercuri
-Pentru ca stand la taclale cu colega mea mai varstnica am mai invat cate ceva din ale vietii
-Pentru ca am gasit la Carrefour un sapun pe care cand il miros ma duce automat cu gandul la copilarie
-Pentru ca pentru examenul de maine am invatat jumatate din cursuri (si sper sa mai am putere sa trec peste cealalta jumatate dupa aceasta postare )
- Pentru ca imi place Strauss si am incarcat pe trilulilu ce ascult eu ca sa-l impart cu voi





6 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul,am ras si eu citind comentariul tau.Bine ca nu era muzica rock !
Multumesc pentru urare :).

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Liz spunea...

Ah, cat de bland... imi placu tare... si-am zambit de treisprezece ori pentru fiecare din motivele tale intelese sau nu de mine...

Mihaela Chelaru spunea...

Cate zambete sincere, venite din suflet! Chiar si intreaga ta insemnare m-a facut sa zambesc! Sunt lucruri care trebuie sa ne multumeasca gandurile si atunci trebuie sa zambim, pentru a ne simti bine.
O seara frumoasa iti doresc!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Lizule,nici nu vazusem ca am scris 13 :).

Mihaela,multumesc.O seara placuta si tie !:)