sâmbătă, 7 februarie 2009

Numai de-ar veni primavara

Astazi as fi vrut carti de la anticariat.Mi-am facut o lista de carti si pentru ca sunt destul de multe ,nu le-as lua totusi de noi .De doua zile ii caut insa pe vanzatorii care parca s-au evaporat .Visez la o biblioteca proprie iar copiii mei vor putea sa stea acasa ,nu sa mearga la sectiunea imprumut sau sa plimbe pe la sala de lectura .

Astazi as fi vrut frezii pe care sa le pun pe masuta din sufragerie si sa simt ca primavara imi intra in suflet.

Astazi mi-as fi dorit ca vorbele sa aiba insemnatate si sa ma pot bucura de trezirea cu acel ,,buna dimineata, soare".

Continui sa oscilez intre extreme - cand ingrozitor de realista , cand cu capu'-n nori .In ultima vreme , inchid ochii si vad lucruri atat de clar incat pentru o vreme renunt la a mi le mai dori -de pilda ,acum cateva seri m-am vazut dandu-ma cu parapanta ,simteam vantul trecandu-mi pe langa urechi, simteam cum plutesc prin aer ,vedeam apa de un albastru intunecat pana cand m-am gandit ca as putea ateriza in ea si nu pe barca si-atunci am abandonat inchipuirea .

Altele nu pot sa imi imaginez ca ma trage realul de maneca.

7 comentarii:

Liz spunea...

... si eu imi doresc primavara cu frezii si cirese coapte...

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
softcrate spunea...

se poate rezolva. dati-mia dresa si va trimit eu.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Liz,am vazut ,un bol !:D

@ Paul ,apreciez intentiile bune si nu vreau sa par nepoliticoasa prin refuzul meu .
Imi doresc sa imi fac singura aceasta biblioteca ,chiar de va lua ceva timp.Dar nu-i nici o graba ,ca n-am deocamdata nici un copil (asa ca nici nu era nevoie de posta rapida ) :D.

Am obiceiul sa-mi cumpar flori singura dar azi mi-ar fi placut sa aterizeze pe masa mea si binenteles sa fie din partea cui trebuie.
Tie iti multumesc mult pentru cele virtuale :).


@Softcrate , n-ai precizat ce poti trimite : carti, flori ,cirese sau ...vise ?:D
Nu ne mai tutuim ? Sau vorbeai si cu Liz ?

softcrate spunea...

stiu ca suna cam rau, dar as putea trimite cam orice din lista enumerata de tine. pe tine te las sa alegi. spune-mi ce ti-ai dori mai mult si ma conformez cu mare placere. ai curaj?
vorbeam cu amindoua, si ma gindeam la flori.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Softcrate ,ma gandeam de-ar fi sa trimiti vise cuiva, sa le ambalezi cu grija si sa inscriptionezi pe ele ,,fragile".Se intampla sa fie distruse cateodata din neatentie...
Vad ca iar vrei sa ma provoci .Dar nu-i nevoie sa-mi trimiti nimic din lista .Mi-a trecut .Te mai astept prin ,,gradina":).

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.