vineri, 6 februarie 2009

Banalitati de joi

Aseara am fost la examen. Nu imi cunosc toti profesorii si am avut surpriza de a da peste unul cam de varsta mea. Si a fost amuzant ca s-a gasit sa ma mute tocmai pe mine, ca nu se facea sa stau inghesuita langa alte colege si doar in prima banca era un loc liber ,chiar in fata lui ( ce ma enerveaza cand barbatii isi dau cu mult parfum ! ) .Bine ca subiectele mai aveau cate ceva in comun cu problemele de care ma lovesc zi de zi la servici.Caci altfel , vorba colegului : “Domn profesor ,ce greu e sa-ti amintesti ce n-ai invatat niciodata!”. In rest , nici un fosnet , nici un zumzet.Numai cate un oftat din cand in cand .

Aveam apoi timp sa ajung la fila dar n-am facut-o .Nu eram stresata sau obosita de la servici .Doar putin certata cu viata .Aveam sa-i servesc ceva reprosuri iar daca m-as fi dus la concert mi-ar fi stat gandul la ele. Era o stare ce m-ar fi impiedicat sa -mi acord toata atentia muzicii .

(Imi spunea prietena mea odata ca a vrut sa asculte muzica clasica in timp ce lucra la niste proiecte ,gandindu-se ca va avea mai mult spor sau ca va imbina astfel munca cu placerea Dupa un timp insa, a trebuit sa opreasca muzica pentru ca o deranja .Am zambit . De fapt ea incercase sa se concentreze asupra muzicii si asupra lucrului totodata si normal ca nu a putut sa le urmareasca pe amandoua).Asadar , pentru aceasta joi am preferat altceva. Nu am pomenit despre placerea mea de a conduce ( masina,aici vorbim despre masina :p).O sa povestesc odata despre pataniile din timpul scolii de soferi si cele dupa luarea permisului. Aseara insa nu am avut nici un incident. M-am plimbat incet, ascultand un alt fel de muzica la un volum destul de ridicat -acum cei ce crezusera ca ascult doar simfonica vor fi probabil dezamagiti dar cum nu tin sa impresionez pe nimeni,n-am de ce sa imi ascund gusturile de moment .Iata si o mostra (sau un monstru ).Si am condus pana cand am vazut rosu in fata ochilor de la indicatorul pentru combustibil .M-am retras acasa , la o baita cu spuma mirosind a crini, la feliute de ciocolata cu menta si 40 ml (sa fi fost ) de whisky cu gheata cu care m-am luptat fara sa-l pot dobora insa chiar daca era indoit cu cola. A , si vise . Asa cum le vreau eu .Ca realitatea e amaruie . Bine macar ca mi-am platit impozitul .Si cant prin casa varianta mea : N-am bani de dat, n-am datorii la stat .

6 comentarii:

softcrate spunea...

eii, uite asa trece ziua, de la examen la relaxareee... ce frumoasa relaxareee... mi-ai cam facut pofta. inclusiv de whisky. si eram de principiul ca pofta nu vine neaparat mincind...deci? deci? cum s-a terminat? hm, hm..., examenul vreau sa zic, desigur ;)

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Softcrate ,inca nu am rezultatul .Dar nu disper .Se dau si restante .

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul , am ascultat ce era pe la radio si am nimerit aceasta piesa .Sinceritatea poate crea neplaceri cateodata insa imi asum acest risc :).

Noapte buna iti doresc si eu (cu intarziere de o zi ) !

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mihaella Gheorghiu spunea...

mmmm...imi facusi pofta de licoare.mi-am adus aminte ca nu mi-am baut azi orzul+mierea+lamaia.mama,ce bun e!la preparare!.