joi, 8 ianuarie 2009

Prayer




Hush, lay down your troubled mind
The day has vanished and left us behind
And the wind - whispering soft lullabies
Will soothe - so close your eyes

Let your arms enfold us
Through the dark of night
Will your angels hold us
Till we see the light

Sleep, angels will watch over you
And soon beautiful dreams will come true
Can you feel spirits embracing your soul
So dream while secrets of darkness unfold

Let your arms enfold us
Through the dark of night
Will your angels hold us
Till we see the light

6 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul, pe langa faptul ca este o melodie frumoasa si linistitoare ,mie mi-au placut si versurile.Exprima o ruga catre Dumnezeu sa ne ocroteasca si sa ne ajute sa trecem prin intuneric si un indemn catre noi , muritorii ,sa credem ca Domnul ne va alina sufletul si se va ingriji sa indeparteze relele din calea nostra. In traducerea mea ar fi cam asa :


Lasa-ti bratele sa ne imbratiseze
In intunericul noptii
Ne vor sprijini ingerii tai
Pand cand vom vedea lumina zilei?

Linisteste-ti mintea ingrijorata
Ziua a trecut si ne-a lasat in urma
Si vantul – soptind duioase cantece de leagan
Va alina, asa ca inchide-ti ochii

Lasa-ti bratele sa ne imbratiseze
In intunericul noptii
Ne vor sprijini ingerii tai
Pand cand vom vedea lumina zilei?



Dormi, ingerii vor veghea asupra ta
Si-n curand visele frumoase se vor indeplini
Simti spiritele imbratisandu-ti sufletul ?
Asa ca viseaza in timp ce secretele intunericului se desfac.


Lasa-ti bratele sa ne imbratiseze
In intunericul noptii
Ne vor sprjini ingerii tai
Pand cand vom vedea lumina zilei?

Corina Rediş spunea...

Nu am mai auzit melodia, e atat de plina de pace si de intelesuri care ne depasesc, dar pe care, poate, le simtim uneori. Imi place si timbrul ei, e potrivit piesei! Multumim pentru inca o surpriza muzicala, Anielle, eu una mi-am luat doza de pace, pentru dimineata asta cel putin...

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Corinne, eu am auzit-o de curand in masina cuiva. Si mi-a placut de la prima auditie .Ma bucur ca si tie.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul ,
Cateodata simti nevoia sa stii care e mesajul cantecului ,nu doar sa-l asculti .Si mie mi se mai intampla sa gasesc o melodie frumoasa dar sa nu-i inteleg cuvintele (am gasit de curand una in limba franceza , iar eu n-am facut in scoala decat engleza si germana :() .
De obicei , cand postez o melodie ,ea exprima starea sufleteasca in care ma aflu iar bucuria este mare atunci cand pot impartasi altor persoane din ceea ce ma sensibilizeaza. Ma bucur ca ti-ai luat din timp si ai ascultat-o :).