marți, 20 ianuarie 2009

Anunt

Proprietarul tarabei a decis activarea moderarii plangerilor primite de la clientii nemultumiti. Pentru ca poate. O perioada a existat acea condica de reclamatii in care fiecare isi exprima opinia dar s-a constatat ca unii scriau in ea din lipsa altor preocupari ( sau Dumnezeu stie din ce alte motive ) si n-ar fi putut fi nicicand satisfacuti.

Prin urmare, condica s-a desfiintat iar cei care s-au plans de calitatea marfii se pot duce sa–si procure povesti siropoase de la boutiq-ul din colt sau sa viziteze un supermarket unde vor gasi cu siguranta produse mult mai bune .Ori sa-si deschida propria pravalie si sa-si expuna, frumos aranjate in vitrina ,ideile care probabil sunt mai interesante ,realiste , si mai cultivate decat cele ale unui posesor de dugheana .

Asadar , adio libertate de exprimare .Pe taraba mea eu fac regulile .Ma mai gandesc daca vreau sa restrictionez accesul unora.

Cer scuze pentru acest anunt clientilor fideli ( se stiu ei care ) . Parerile lor vor fi luate mereu in considerare .

17 comentarii:

Unknown spunea...

voi sufla in iaurt: dat fiind ca am la activ cateva malentendu-uri pe doua bloguri, ma consider primul vizat si sunt gata sa-mi precizez pozitia. recomandarile facute au fost oneste si n-au continut insinuant nici o nemultumire fata de continutul blogului tau. am incercat o completare fara sa deviez ci chiar sa tin cont de gusturile si sensibilitatile tale. regret invaziunea si rog pentru clementa. nu mai e nevoie de al doilea avertisment, multumesc, inchid singur usa.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Vasile, regret ca postarea mea a aparut imediat dupa comentariul tau dandu-ti senzatia ca ai fi vizat.Te asigur ca parerile pe care ti le-ai expus nu au nici o legatura cu decizia mea de a modera comentariile .Apreciez recomandarile facute si inca o data iti multumesc :).

Unknown spunea...

of, slava domnului...

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Apoi, nu-i ceva neaparat rau. Tre sa stai sa moderezi, dar asta e internetoviata.

Liz spunea...

Frumos, hotarat si serios! Am senzatia ca intru intr-un anturaj exclusivist... anuntul pentru cei ce nu se considerau vizati vine ca o gadilare cu iz de snobism nerecunoscut... mie imi place hotararea si o consider utila! Bravo!

Anonim spunea...

Mesajele " Vasile" mi-au confirmat cat esti de avida de laude.Anuntul trebuie sa sune sec " afisez numai elogiile ".
Ceaikovski nu se scrie cu " y ".
Respectam muzica, dar si pe compozitori, nu?

Unknown spunea...

cata vreme incepe cu "C" si nu cu "T" (Tchaikovsky), ai dreptate, nu se scrie cu "y". greseala nu se datoreaza lipsei de respect, ci doar neatentiei. mea culpa.
altfel: mesajele mele nu sunt elogioase. cel mult curtenitoare, fireste, daca intre alb si negru distingi si nuantele. si nu fii suparat pe amfitrion, pana la urma anuntul a fost doar prevenitor (dovada postarea mesajului tau). peace

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Vasile,pe lista mea tot cu "y" apare .O sa modific .

softcrate spunea...

nu pune nimic la suflet. nu te lasa influentata de nimic. spatiul acesta (macar) este al tau. si este foarte frumos. cel putin mie, nu-mi interzice accesul la el...

Oana Anca spunea...

:) Fac parte din experientele de blogger si chestiile astea, Anielle. Perioadele de bine, liniste si pace sunt condimentate din cand in cand de care un "rautacism", de cate o plagiatura...Cred ca-ti amintesti si de mine acu' ceva timp ce spume faceam. Dar trec. Si crede-ma, timpul le cerne pe toate, asa incat vor disparea si rautaciosii dupa ce nu vor mai fi bagati in seama si laudatorii excesivi.

Anonimule...ma faci sa-mi amintesc de perioada petrecuta in gradinita cand baietii care ma placeau mi-o aratau tragandu-ma de codite. Zambesc. Si-atat.

Vasile, e doar o parere personala, dar mi se pare ca te straduiesti prea tare si de aceea ai "probleme" vis-a-vis de comentariile-ti. Stii...uneori prea mult dulce strica. Asa ca vine unul ca anonimul cu stropul de lamaie, sa ma taie din greata.
Anielle e politicoasa si educata si nu poate sa nu raspunda frumos unor cuvinte frumoase, dar...nu e rau sa fim ponderati in afirmatii.

Bafta Anielle la scris, la savurat arta, la job, la viata in definitiv. Si nu te lasa intristata de lucruri efemere.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Acesta este riscul de a avea blog si de a da frau liber parerilor tuturor. Trebuie sa fii atent sa nu mananci litere sau sa nu le folosesti gresit .Daca exista oameni care te taxeaza pentru astfel de amanunte , imi inchipui cat de neingaduitori ar fi daca as critica,vorbi de rau sau m-as implica intr-o disputa pe un anumit subiect .Sunt persoane care nu numai ca isi mentin opinia ( ceea ce nu e rau deloc atata timp cat crezi in ea ) dar vor neaparat sa ti-o impuna .
De asta am preferat sa moderez comentariile si sa nu mai dau curs provocarilor in care simteam ca oricat de multe argumente as fi adus , nu m-ar fi dus la nici un rezultat ,nici macar la o conciliere .

Va multumesc voua, celor care ma vizitati si ati comentat .Se pare ca n-am fost absurda luand aceasta decizie. Eu ma retrag sa-l ascult pe Boris Berezovsky interpretand Chopin ( am primit un CD de la colega mea Stephanie) si sper ca de luni sa am dispozitie sa postez si altceva.

Weekend placut !:)

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzuca Bufnitzuca spunea...

Paul , colega mea mi-a spus ca este foarte apreciat in Franta .

Si mie imi place" Etude":).

Mihaella Gheorghiu spunea...

anielle,chiar nu esti absurda.si merita sa moderezi comentariile.blogul e atat de frumos incat nu merita manjit cu rautati.sincer!
pe de alta parte blogul e ceva personal in care de iti place poti ramane;de nu,poti pleca linistit acolo unde opiniile coincid.

Anonim spunea...

BV!
Fa legea, pana la urma comentariile sunt ceea ce dau sarea si piperul, pe langa articole, si de cele mai multe ori calitatea comentariilor da savoarea unui blog!

PS: M-am trezit acu' o perioada ca nu pot intra pe blogul tau... ma gandeam ca te-ai suparat pe mine...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sagy,nu sunt suparata pe tine .De ce-as fi ?

Mai scrii si tu ceva pe blog ?