vineri, 19 septembrie 2008

Toate blogurile sus

De cate ori mergeam la mare ma traznea o aceeasi idee : sa scriu un mesaj ,sa il inchid intr-o sticla si sa il las in voia valurilor,indraznind sa ma gandesc ca poate astfel mi-as gasi perechea.N-as fi fost nici prima nici ultima care ar fi facut lucrul asta dar cel putin m-as fi putut lauda ca l-am incercat.Mesajul din sticla ar fi fost codificat caci cel care l-ar fi gasit ar fi trebuit sa se chinuie putin( nu se ajunge asa usor la mine) si numai cel care m-ar fi meritat l-ar fi putut talcui.Anul acesta nu m-a mai pasionat ideea.

Am gasit dara alta pe blogul lui Liz care a preluat-o de la GonZo (initiatorul ,unde va rog sa postati un comment in caz ca va aventurati in tarasania asta).

Iata despre ce e vorba
:
O persoana detinatoare de blog care are dorinta de a-l face cunoscut ,scrie un post asemanator cu un link catre toate bloguri
le care participa si anunta un premiu. Mai e nevoie de un balon cu heliu de care se ataseaza un biletel cu adresa blogului si o parola .Pe data de 01.10.2008 ,baloanele iau calea aerului iar cel care va gasi un balon si va fi destul de curios incat sa tasteze adresa inscrisa si parola ,va primi premiul anuntat pe blogul respectiv.




O idee pe cat de copilareasca si nastrusnica , pe atat de incitanta care la mine s-a prins ca super glue-ul .Acum nu-mi mai caut sortitul si nici nu vreau sa imi cunoasca prea multi blogul (povestirile mele sunt destul de personale pentru a-mi dori asa ceva ) ci vreau sa vad ce surpriza imi ofera hazardul
.

Cool,nu ? Hai sa ne jucam .
Deci :
Anielle lanseaza Ale mele . Premiul pentru gasitorul balonului meu este unul serios: un bilet la un concert al Filarmonicii din Ploiesti .

8 comentarii:

Liz spunea...

bravoo! Superb scris si gandit!

Oana Anca spunea...

bate vantul inspre Bucuresti?:) sa stiu daca sa las metroul si sa circul cu nasul pe sus:)

Mihaella Gheorghiu spunea...

cum vine treaba?pe 1 oct.vor aparea baloane cu adresa si parola?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Mihaela ,
Da , pe 1 octombrie. Nu stiu daca in Ploiesti vor fi mai multe baloane pentru ca pe lista initiatorului nu am mai vazut vreun alt participant din orasul nostru.Al meu insa se va inalta sigur :).

Mihaella Gheorghiu spunea...

eu nu am prea inteles cum decurge treaba.deci scriem pe sait de initiativa,punem un premiu la bataie.asta am inteles.dar nu am inteles treaba cu balonul:atunci pe 1 oct fiecare scrie pe balonul sau adresa blogului si parola...ca pana acum nu am vazut nici un balon inzestrat cu asa ceva si cum va fi?balonul cu adresa si parola va fi pe blog sau va fi trimis pe alte bloguri?...partea asta cu balonul nu am inteles-o...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Mihaella,
Ai inteles bine prima parte .Cu balonul se procedeaza astfel:
Faci rost de una bucata balon cu heliu si atasezi de el un biletel pe care scrii adresa blogului tau si o parola iar pe data de 1 octombrie il lasi sa zburde in aer .Exista posibilitatea ca el sa se sparga ,sa nu fie gasit de nimeni sau sa fie gasit dar persoana sa nu fie interesata .Daca insa cinva il prinde sau il gaseste si intra pe blogul tau urmand adresa de pe biletel si scrie un coment in care mentioneaza parola gasita (tot pe biletel) , va primi premiul promis in prealabil de tine. E ok ?

Mihaella Gheorghiu spunea...

de unde se ia heliu?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Mihaela , eu am ratat ,,lansarea "de pe 1 oct din acelasi motiv. Dar sper sa nu se supere nimeni .O sa-mi fac timp sa gasesc un balon deja umflat :D.