luni, 30 iunie 2008

Spune-mi

Spune-mi: timpul nu se opreşte
niciodată
Iar cîmpia este fără sfîrşit.
Spune-mi despre lungul drum
Pînă la capătul timpului.

Povesteşte-mi, copile, despre mare
Şi aşteptarea ei infinită.
Spune-mi despre noaptea
Din adîncurile oceanelor,
De sub oglinda lor strălucitoare.
Spune-mi despre întunericul
Din grotele lui Ali Baba.
Spune-mi despre dansul
Căluţilor de mare, încălţaţi în aur.
Spune-mi despre imensitatea cerului
Şi despre drumul stelelor.

Povesteşte-mi despre mireasma
Sevei de primăvară.

Povesteşte-mi despre moarte
Mereu aceeaşi
Pentru un gest rătăcit,
Pentru o pietricică pierdută
Şi oferită în fiecare clipă,
De fiecare dată refuzată.
Spune-mi despre moarte
Şi despre nemurire…

Aminteşte-mi, copile.
Am uitat totul…

Roland Menard



Eternity and a day- Eleni Karaindrou

5 comentarii:

spera spunea...

M-am indrăgostit de muzica ta de azi.
Succes la pian şi să cînţi cît mai repede tot ce simţi! Şi o vară frumoasă!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Spera ,
Cand aleg muzica pe care o postez pe blog, o ascult toata ziua . ,,Eternity and a day " mai imi place si in varinata aceasta :
http://www.youtube.com/watch?v=QqVBGv2hpQ4

Lectiile de pian merg destul de greu .Incep sa le lege timid acordurile unui ,,O sole mio"...Numai de m-as trezi dintr-o data cu usurita de a canta !:d

Potrivita urarea ta avand in vedere ca nu prea ma impac cu vara.Multumesc asemeni :).

radu spunea...

e superbă şi muzica, dar şi poezia. nu ştiu unde ai găsit-o, am crezut că e scrisă de tine.

danezia spunea...

Nici eu mu prea ma impac cu vara...

hmm... de asta exista muntele totusi!

cat despre pian, iti doresc ca sa te simti cat mai curand... libera si plina de entuziasm in timp ce ii atingi clapele

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Radu , mi-ar placea sa pot exprima atat de frumos ceea ce simt!
Poezia e scrisa de Roland Menard, un prieten al Studioului Equinox ,studio pe care l-am frecventat cu multi ani in urma. Am gasit poezia aici http://www.ploiesti.ro/equinox/Romana/PRIETENI.%20Roland.htm


@ Danezia ,bine ai revenit .O sa-ti raspund cat de curand posibil;).