marți, 17 iunie 2008

Note noi

Din lectiile pentru pian de pe internet vazusem ca se punea accent pe digitatie si masura. Profa mea insa vrea mai intai sa invat notele iar felul ei de a preda e mult mai lejer . Asa ca m-am deprins sa apas clapele cu ce degete imi vine mai usor iar pentru ce cant eu pentru moment nu prea am nevoie de masura .
Ieri insa a insistat sa folosesc digitatia corecta si mi-a cam venit peste mana. Apoi am exersat cantecele folosind noile note din cealalta octava. Acum mi se pare aproape imposibil sa apas concomitent cu stanga 3 clape cu degetele 5, 3 ,1 (cand eu le-as fi apasat cu 4,2,1 ) .

In discutia noastra am laudat-o pe d-na Ioana Maria Lupascu pentru prestatia de joi iar profa mi-a spus ca pentru un astfel de concert un pianist poate munci chiar si un an sa-l pregateasca !!!

Mi-am dat seama ca nu ma pot compara cu astfel de persoane pentru care pianul este viata lor, care viseaza note si care isi petrec multe ore pe zi exersand si renuntand la multe pentru aceasta pasiune.

Reamintindu-mi ca merg la cursuri pentru propria-mi placere si nu pentru performanta , m-am mai destins .Singurii care au de ,,suferit"pentru moment sunt prietenii mei care au fost deja nevoiti sa ma asculte zdranganind la pian pe 2 iunie (ei, doar era ziua mea!).
O sa vina si ziua cand o sa cant !

0 comentarii: