marți, 10 iunie 2008

Leapsa muzicala

Primita de la Radu :

1.Put your music player on shuffle.
2.Press forward for each question.
3.Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense. NO CHEATING!
4.Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.
5.Tag 5 people.

Am incercat grozavia la servici ,,furand" muzici din retea de pe la colegii mei .Am ras de una singura incercand de mai multe ori apoi am zis sa si postez una dintre variante.
So:

1. Cum te simţi astăzi?
Fergie- Glamorous ( dupa doua seri in care n-am dormit tocmai bine si trezit la 5.30 dimineata !)

2. Vei ajunge departe în viaţă?
Roy Orbison - I drove all night

3. Cum te văd prietenii?
Kaoma - Dancando Lambada ( mai ales dupa ce le-am pomenit de fustita mea prea scurta orange pe care n-am purtat-o niciodata )

4. Te vei căsători vreodată?
Shirley Bassey - I want to know what love is( altfel as fi fost maritata demult)

5. Care e placa celui mai bun prieten al tău?
Santana - Africa Bamba

6. Care e povestea vieţii tale?
Pet Shop Boys - Minimal

7. Cum era în liceu?
Yakida -I saw you dancing

8. Cum poţi avansa în viaţă?
Meatlof - I would do anything for love

9. Care este cel mai fain lucru la prietenii tăi?
K1 - Fata verde

10. Ce se preconizează pentru week-end?
Lutricia McNeal - Perfect love (numai pentru weekend? )

11. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Bodyrockers - I like the way you move

12. Dar pe bunicii tăi?
Voltaj -TU

13. Cum îţi merge în viaţă?
Nelly feat .Jazze Pha - Na Nana Na ( nici prea prea ,nici foarte foarte)

14. Ce melodie ţi se va cânta la înmormântare?
Elegance - Vremea trece,vremea vine ( cat de profund !)

15. Cum te vede restul lumii?
L.A -Beau cu baietii (neaparat in vinerea burlacilor)

16. Vei avea o viaţă fericită?
Laura Branigan-Gloria

17. Sunt persoane care te doresc în secret?
The Pussycat Dolls- Don't cha ( ups)

18. Ce te face fericit?
Maria Carneci - Suntem fete din popor

19. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Sounds of Bombay -Slow down (mereu imi propun dar nu-mi iese )

S-au cam potrivit unele . Jucati-va si voi cu leapsa asta . E funny.

LATER EDIT : Leapsa se da mai departe (caci asa zice jocul si Traian :D) urmatorilor 5 tipi de la blogroll-ul meu :
Danezia - ca sa mai apara si muzica nu numai filme pe blogul lui
Eddie -care nu raspunde niciodata la astfel de provocari dar eu insist
Lungulescul -cu speranta ca va reveni in cel mai scurt timp cu noi povestiri
Sagy - ca sa lase recenziile de carte si sa se mai si relaxeze
Traian -pentru cand isi face timp ,cu multumiri ca mi-a atras atentia

Asta nu inseamna ca fetele nu au voie sa se autoserveasca;).

7 comentarii:

Corina Rediş spunea...

prea s-au potrivit! :)) imi place mai ales cum esti vazuta de prieteni si de restul lumii :))

La o asemenea leapsa nu s-ar prea potrivi muzica clasica!

Traian spunea...

nu ai transmis-o mai departe..:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Corinne ,si eu am fost surprinsa de potriveli. Poate reusesti sa ,,furi "si tu ceva muzica de la colegi.

@ Traian- mea culpa .Caldura e de vina .Se rezolva;).

Anonim spunea...

hello! astazi am vazut ca am fost lepsuit, dar sunt la munca, sh astia au pe calc tona de manele, asa ca nu ma risc. dar rezolv situatia cand ajung acasa. have fun in vacanta!!!

Sagy, spunea...

At last.. done, numai că din păcate pentru tine, ale mele sunt mai şukare =))

danezia spunea...

hmmm... uite ca a intrat si muzica pe blogul meu. Sper sa iti mai impace putin supararea... ca ti-am pierdut mailul. Ideea e ca am mai multe adrese... si toate se umplu treptat cu mailuri, contacte, spamuri...

Macar daca as sti de unde sa incep... oare de pe ce adresa de mail vorbeam noi?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

hehe, am verificat.Ai facut leapsa si
comenturile tale au fost funny.

sa vedem...sa te ajut putin :p: tu scriai de pe adresa postata pe blog iar o parte din nick-ul meu (alt indiciu )e numele unui rege :d .

Pentru alte indicii trebuie sa indeplinesti alta leapsa :p:d.