sâmbătă, 7 iunie 2008

Alessandro Safina la Bucuresti

Nu e o noutate ca ma hotarasc in ultimul moment si ii implic si pe cei din jurul meu in planurile mele imprevizibile. A. ma cam tinuse pe jar si abia joi seara am aflat ca am bilete pe care le-am ridicat de la el cu o ora inaintea inceperii spectacolului.

Surpriza a fost insa imensa : locurile nostre au fost chiar pe mijloc , pe primul rand, adica la vreo 2 metri de Safina !!
Eram foarte emotionata. Simteam cum inima imi bate puternic.A aparut pe scena fara nici un fel de prezentare si a inceput sa cante . O voce patrunzatoare,puternica si dulce.

Cu siguranta ati auzit macar o data LUNA









































A cantat 2 ore ,multe piese fiindu-ne foarte cunoscute : O sole mio, Nessun dorma , Santa Lucia ,Parla piu piano (the theme from the Godfather), Non ti scordar di me (Nu ma uita) ,AL DI LA ,Nel blu di pinto di blu (Volare)

O poza cu Adela Popescu cam stearsa, ca si interpretarea ei de altfel ,iar singurul duet pe care
l-au avut in loc s-o ajute mai mult a defavorizat-o , vocea ei palind in fata celei lui Safina . O aparitie draguta si atata tot. Se putea si fara.

Am postat aici prestatia http://www.youtube.com/watch?v=QIRYFiWWFFQ



Inregistrari in propriu-mi stil ,,smuls"
Sognami(Viseaza-ma )




O bucatica de LUNA


Cantec napolitan



Sala Palatului a fost aproape plina. Publicul extaziat .L-am chemat pe Safina de doua ori la bis.
Am o regula cu Eddie : nu comentam niciodata in interiorul institutiei ( la filarmonica sau opera ).De data asta am iesit afara si nu ne mai gaseam cuvintele. Ma uitam la el si il vedeam impresionat dar nu ne mai puteam spune nimic.
Si mai avem un obicei: pe drumul de intoarcere nu mai ascultam muzica in masina. Ar fi pacat sa stricam impresia creata cu alte acorduri.Iar spectacolul de vineri seara a fost superb. Prea frumos. Prea miscator.


16 comentarii:

Oana Anca spunea...

Eu am trecut prin fata Salii Palatului chiar inainte de inceperea concertului. Chiar m-am gandit la tine, daca ai ajuns sau nu...:). Ma bucur ca ti-a placut.

Oana Anca spunea...

Ce fals canta Adela in fragmentul din "Luna"!!!!!!! Auchhhh!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Ah,Oana eu am vrut sa te sun dupa ce s-a terminat dar m-am gandit ca e totusi cam tarziu.

Am si inregistrarea duetului Adela -Alessandro.Nu mi-a placut deloc. Bine ca n-au cantat decat unul singur !

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Trebuie sa-i multumesc Corinnei.Am aflat de acest eveniment de pe blogul ei .

Oana Anca spunea...

Lasa Anielle, mai sunt ocazii. Si doar 60 de km intre noi mai nou, nu?:)
Si Corina ar fi vrut sa fie aici; dar vine in curand vacanta si sigur o corup pe dna profesoara la cateva zile de Capitala, in care trebuie sa fie si vreun concert, o opera, ceva...:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Abia astept,Oana!:)

Corina Rediş spunea...

aaahhhh, ce ciuda mi-e!!! Insa ma bucur pt voi :) Si data viitoare mergem toti la concert, poate il cautam pe Safina in Italia :P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Corinne, si daca nu-i acasa ?:P Asa il cautam si eu pe Julio Iglesias prin Spania :(.

Anonim spunea...

Stiti ca Alessandro va concerta din nou la Sala Palatului, pe 2 noiembrie 2009?!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Nu stiam. Multumesc pentru informatie.

Fleur du May spunea...

ce faine ti-au iesit pozele:)
Lovely post:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

FleuduMay, la cele cu mine te refereai ,nu ?:p:D

Octavia spunea...

Buna! Te astept aici! Sarbatori fericite si numai bine! Octavia.
http://ro.netlog.com/groups/tenor

Octavia spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=dQzFjCM6MwU

Octavia spunea...

La multi ani si numai bine!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc la fel!