luni, 9 iunie 2008

Book Club

Thea mi-a impartasit deunazi una dintre preocuparile americanilor: un grup format din prieteni, colegi ,cunoscuti se strange la unul dintre ei acasa iar gazda propune o carte pe care in decurs de un anumit interval de timp stabilit de comun acord va fi citita de toti .
Dupa ce timpul s-a scurs , se intrunesc din nou si schimba pareri cu privire la cartea citita apoi se alege o alta .
Ne-am gandit sa adoptam ideea .Dintre prietenii mei ,A . a gasit-o foarte buna iar E . a incuviintat chiar inainte de a o auzi ,fara sa-si dea seama , atunci cand m-a intrebat daca am terminat cartea pe care mi-a imprumutat-o acum 2 saptamani pentru ca vrea sa discutam pe marginea ei .Mi se pare chiar interesant sa vezi lucrurile si din perspectiva altora .
Exista un singur inconvenient: in America, toti membrii care fac parte din BookCLub isi cumpara cartea care urmeaza a fi citita insa la noi inca mai este un lux sa achizitionezi o carte de 30 RON. Nu ne ramane decat sa adaptam ideea la conditiile noastre : sa o imprumutam de la biblioteca si sa treaca pe la fiecare .Bine ca nu suntem decat trei!:d

4 comentarii:

Sagy, spunea...

Ultima parte e cam asa:(
In Clubul meu este o chestie asemanatoare.. doar ca e cam exclusivist.. carti SF:D

danezia spunea...

la mine e ar fi mai usor (daca ar mai fi timp si de citit beletristica)... surioara mea (by the way... great fan of yours) lucreaza la o librarie... prietenii ei tot in lumea cartilor graviteaza.

si putin innafara subiectului: mi-a placut bancul tau la postul cu Hai Romania... am ras si am dat si la altii.

uff... chiar imi pare rau ca am pierdut intre timp legatura... nici nu mai stiu pe unde era adresa ta de email...

incepusem promitator... imi placeau discutiile cu tine.

Liz spunea...

Sper sa realizati ce noroc aveti... pe mine prietenii ma vad un fel de alien pentru ca ma pierd cu cate o carte in mana... pfiu, cunosc oameni care nici pedeapsa la un joc de carti nu ar citi o carte...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Sagy ,care parte e trista ? Ca n-avem bani sa ne luam carti sau ca suntem doar 3 ,,speriati "?:p:d.
Da-mi voie sa postez bancul de la tine :
Un barbat la librarie: As dori cartea cu titlul "Superioritatea barbatului fata de femeie". Vinzatoarea: Utopie si sf-uri la etajul 1 va rog.


@Danezia , din pacate lipsa timpului ne impiedica sa facem ce ne-ar placea...Dupa ce o sa-mi treaca supararea ca mi-ai ratacit adresa,o sa-ti trimt un mail:p;).
P.S.Surioara ta are blog ?


@ Liz,si eu am diverse categorii de prieteni :cu unii ies la taclale la pizza si bere, cu altii bat cluburile iar cu altii merg la plimbare pentru discutii serioase . Fiecare e special in felul lui . Si da, stiu ca sunt norocoasa ca am asa prieteni :).