miercuri, 14 iulie 2010

Văd roşu în faţa ochilor

Eram în trecere prin fabrică şi observ la secţiunea ambalat un carton pe care era înscris numărul de comandă şi descrierea produsului: ROCHI ROŞII.
Eram sigură că scriseseră pe repezeală. În grabă i se poate întâmpla oricui şi nu mă durea gura să le spun că au păpat un ,,i", aşa că l-am chemat pe şeful de departament şi i-am arătat cum a scris fata lui.

,,A naibii proastă
", replică ţâfnos domnul . Luă o pastă corectoare şi şterse încă un ,,i" astfel încât pe carton rămase : ,,ROCHI ROŞI"

Am plecat. Ce rost avea să îl mai sâcâi eu? Oricum mergeau la export şi n-ar fi înţeles nimeni :p.



La o fereastră, undeva, a înflorit trandafirul japonez.






,,pantofi roşi " formidabili :D.

7 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Un anunț, cam vechi este drept, pe vremea ”ailaltă”- vindem pantofi din piele de vacă de damă roșie..

p.s. să nu crezi că am modificat ceva.S-ar părea că este o problemă națională cu ”rosi”( uzați), roșii ( colorați in roșu), acord, articol etc.

anette spunea...

nu prea par rosi pantofii tai (de vreme), dar cu siguranta sunt rosii :D

Mihai spunea...

fain ferari ( evident rosu )

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, stiu ca circulau tot felul de astfel de anunturi (,,vindem scaunele pentru copii cu trei picioare"
) dar mi-am spus mereu ca sunt facute in gluma. Pe tine te cred cand mi spui ca nu e nimic inflorit si anuntul era facut pe bune :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Anette, uite vezi cat de important e ,,i"-ul ala! :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Mihai, fiecare cu ce-l doare ! :))

delaskela spunea...

de fapt corect ar fi ''pantof roş'', nu?