duminică, 25 iulie 2010

Îmi mut săculeţii de ceai verde aromat în cutiuţa de tablă, deretic prin casă, mă uit la Shrek4 şi visez color. Interpretarea însă nu se pupă deloc cu realitatea. Zice-se că dacă vezi pian vei afla lucruri importante iar dacă te visezi într-un cimitir ai noroc pe toate planurile. Mai puţin pe partea cu şofatul. Nu m-a prevenit nici un vis de o amendă şi puncte stoarse că n-aş mai fi gonit cu 71 la oră de ziua lui Faviu, încântată că s-a dat drumul podului.

Natura a pus la cale o conspiraţie care mă împiedică să dorm: înăbuşeala din cauza căreia mă foiesc de parcă am băut o Lavazza strong, o alarmă de maşină speriată de un tunet care măcăne ca un boboc de raţă rătăcit de cârd, un fluturele care îşi zbate aripile de perdea, calul de sub balcon care nechează uşor şi-mi tulbură dulcea stare de aţipeală. Later edit: şi două pisici care fac dragoste la 5 dimineaţa, aşa, pe stomacul gol. Ascult pe repeat Chopin- Nocturne in C sharp (1830)

0 comentarii: