joi, 7 octombrie 2010

continuare

Urăsc falsitatea şi zâmbetele trucate arborate pe moacă. Nu înţeleg comportametul pueril al unor oameni care puşi în anumite situaţii uită vârsta pe care o au. Analizez eu oare prea mult sau bag în seamă fleacuri ? Poate că da, poate că nu.

După Bachata am descoperit aseară Merengue. Dansul nu mai e o plăcere când mai mulţi ochi (nr. cu soţ, oricum:p) stau aţintiţi asupra ta. Nu te mai simţi comfortabil, nu o mai faci pentru că simţi sângele latin clocotind, nu mai te învârţi în largul tău după bunul plac ci te mişti mecanic sau te refugiezi pe o canapea sorbindu-ţi ciocolata caldă.

Azi m-am trezit cu melodia asta în cap. Cred că-i de bine.

Where troubles melt like lemon drops...



Somewhere over the rainbow- Judy Garland

2 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Frumoasă! Ca un gând prins în palmă.

Nu-i lua în seamă, Anielle- dansul ești tu!
O zi cu parfum de gutuie coaptă!!

Fleur du May spunea...

Nici eu nu sufar falsitatea. Si din pacate suntem inconjurati de ea la tot pasul.

E o usurare cand mai gasesti persoane mai altfel pe ici, pe colo.

Nici eu nu ma simt in largul meu cand se holbeaza cineva la mine. Si e ciudat ca daca nu ma simt in largul meu in preajma cuiva, nu scot o vorba si stau asa izolata.Ce-i drept la inceput sunt mai retinuta si apoi imi dau si eu drumul, daca ma simt bine in atmosfera daca nu, tacere...;))

Pupici:*