miercuri, 11 august 2010

Pepene pe-ntuneric în grădina şi mim trăznit în plin şantier la mine acasă. Un bărbat îmi cataloghează modul de condus ,,stil sport" . Eu l-aş numi ,,stil smuls".

3 zile până la vacanţă. Orele se derulează cu încetinitorul. Parcă dau din vâsle şi nu mai ajung la mal, parcă văd linia de sosire dar pe măsura ce mă apropii se îndepărtează, parcă planurile pe care le fac pe zi ce trece se schimbă şi apar noutăţi care îmi dau peste cap liniştea. Sunt agitată.
Port în geantă o ghindă şi o nucă verde; port în cap remuşcări şi dorinţe.
Mă bucură ideea că peste câteva zile casa mea va avea centrală, mă încântă gândul că o să construiesc la ţară mult dorita camera în care să ne strângem cu toţii, mă extaziază ideea că săptămâna viitoare pe vremea asta voi fi bronzată, distrasă şi cu distracţia în toi .



0 comentarii: