marți, 10 august 2010

Lunea nu stăm niciodată indoors. Dăm o raită de control pe la sauna de la karaoke unde îmi etalez evantaiul. Sau alegem să avem o seară de relaxare. A. împarte cu mine turta dulce adusă într-un şerveţel şi apoi ne plimbăm agale prin parc.Miercurea ne unduim la seara latino unde încerc timid dansuri cu nişte cunoscători sau mâncăm pufuleţi pe colina Seciului privind oraşul presărat cu luminiţe până la 3 dimineaţa. Vinerea particip la întâlnirea care voia să adeverească burlacia noastră. Adi ne surprinde spunând în gura mare că vrea să îi facă o declaraţie Anettei. N. rămâne cu ochii holbaţi. Alarmă falsă . Nu era decât Declaraţia 100. Seara înghesui 4 fete pe bancheta din spate, ne mutăm dintr-un pub în altul şi dansăm până la extenuare şi sper eu- slăbire . Sâmbăta mă prăjesc la soare de munte şi mă scald în apă sărată pe melodii greceşti. Duminica ţip cu A. în microfoane ,, I just called to say I love you " şi condimentăm atmosfera cu doi bărbaţi înnotînd în piscină pe ploaie în timp ce noi păpăm pepene roşu şi le facem poze. Asta când nu facem incursiuni în afara oraşului. Club select, dansator profesionist, numai bun de curăţat retina şi volum la maxim pe serpentinele Posadei. Acasă îmi verific într-o doară plantaţia şi observ că mi-a dat un lăstar din avocado. O să-l cresc numai pentru efectul lui afrodisiac :p. Same stories for the other days. Pot să mă duc să îmi iau de la non-stop suc în miez de noapte şi vânzătorul să mă amuze spunându-mi ce mai caută lumea la acele ore nepotrivite: ciorapi şi usturoi ! La ora la care mă întorc eu acasă măturătorii par în vestele lor reflectorizante licurici trebăluind. Primesc flori şi atenţii din partea unor persoane de la care nu mă aşteptam şi nici nu-mi doream. Aş fi preferat să nu. Mă irită când mă întreabă cineva (chiar şi-n glumă) unde am fost, de ce am lipsit...M-am obişnuit să nu dau socoteală nimănui. A. continuă să repete: ce bine e să fii singur, sa te bucuri de viaţa asta fără de griji fără să dai explicaţii. Duminică plecăm în concediu. 4 bucăţi fete. Liberă la mare .... Sau : În vara asta fac tot ce-mi trece prin cap....aaaaa

0 comentarii: