sâmbătă, 17 aprilie 2010

Saturday mood

Un vis cu fluturi viu coloraţi şi lanuri de grâu peste care un preot mă îndemna să trec uşor cu mâna -mi-am amintit a doua zi rememorând visul de gladiatorul ; o după-amiază cu petale galbene şi roşii, soare moleşitor şi predare în braţele apatiei.
Ea citea. Între rafturi de cărţi mirosind frumos a hârtie proaspăt tipărătă. În lumea ei cu muzică liniştitoare gândul că am putea vârâ o carte în geantă şi ne-am vedea apoi de drum, era hăt departe. După ce ne-a arătat ceea ce ne interesa, s-a întors cuminte la locul ei şi şi-a continuat lectura. În lumea ei am descoperit-o pe Norah Jones.



Norah Jones - Come Away with me

Later edit- după vreo şase audiţii şi după ce am citit şi versurile mi-am dat seama ca spune şi ,,yellow grass". Ce-mi mai plac coincidenţele astea!

2 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Spun in soapta' buna dimineata'!


Este atata pace la tine, ca nu indraznesc nici macar sa bat in geam..

anette spunea...

Melodia asta imi aminteste de cineva :). Cred ca doar timpul ne ajuta sa pastram numai amintirile frumoase fara alte sentimente sau resentimente.