joi, 27 august 2009

Scurt pe 2

Ce-am mai facut de cand n-am mai scris? Am revazut Babele si Sfinxul intr-o alta companie decat prima oara, am dat o fuga pana la marea cea mare si amara, am vazut Brasovul noaptea tarziu si dimineata foarte devreme si am vizitat un mini castel. In plus, m-am ocupat cu finalizari: am suspendat o firma, am gatat un acoperis si mi-am luat adio de la o relatie. Saptamana viitoare va fi deja toamna, servici, lectii de pian si un alt capitol din viata mea. La Babele Castelul Iulia Hasdeu -Campina Brasov

7 comentarii:

spera spunea...

iar ai făcut aşa frumos blogul!

Cristian Lisandru spunea...

"Adio de la o relaţie"? Asta este partea cea mai tristă...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Spera, trebuia sa fac ceva ca sa ma atraga din nou .

@Cristian, este.

Anonim spunea...

Ai trecut prin Campina ...
Sper ca ti-a placut .

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Mi-a placut.

razvan spunea...

Anielle,

stiu prin ce treci, incerci sa te regasesti, sa-ti pui ordine in ganduri si-n viata.

Calatoreste cat mai mult, experimenteaza noi lucruri, poate chiar sa-ti gasesti noi preocupari...te vor ajuta mult in perioada asta.

Curand...vei zambii din nou!

Trebuie numai sa crezi in asta!:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc, Razvan.