vineri, 11 iunie 2021

Bilanțul zilei

Mai puțin bune: mi-a plouat în birou și am primit SOMAȚIE de la fisc, ca și cum eram cel mai căutat fraudator.

Bune spre minunate: am fost la a treia ședință de Aquafit unde mi-am ,, chinuit” toți muschii și am zâmbit mai tot timpul iar spre seară am târât în apartamentul de la et. 4 primul pepene de pe anul ăsta și am devorat cu nesaț o parte din pradă. 

Instantanee de la ziua lu’ mami când am invitat-o afară la poze, pe iarba prăzulie de sub nuc, la ,, loc cu verdeață”, ca să se obișnuiască (da, tot glume morbide avem în program și noi le gustăm de fiecare dată). S-a zbenguit ca un copil, vrând să prindă bulele de săpun.









3 comentarii:

Anonim spunea...

Constatare: ți-a revenit pofta de scris! ...și (sper că și) pofta de viață!
Aștept cu interes noi rânduri alese.
La mulți ani mamei tale!
D.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Da, mi-a venit asa un chef sa postez, ma intreb chiar de ce n-am pastrat si aici gandurile si trairile din timpul pandemiei. Bine ca mi le-am notat in jurnal. E asa placut sa il rasfoiesc!
Multumesc frumos pentru urari!
Uf, si tot nu stiu cine este D.! 😊

Anonim spunea...

Ideea de jurnal nu este foarte reconfortantă pentru mine; ideile și trăirile de acolo sunt prezentul de atunci, iar eu mă mai recunosc în personajul "eu" de atunci... Am ținut și eu câțiva ani, ultima mentiune e de prin 2004. Mi-e teamă să îl recitesc... mi-ar tulbura prezentul :).
D., Dor, Doe, whatever... Nu ne cunoaștem.