marți, 11 decembrie 2012

Fizi


Ziua 6. ,, Poftiti dincolo la alifie", mi se adresa asistentu. Binenteles ca m-am intrebat subit care or fi semnalmentele lui Alifie. Ma obisnuisem totusi cu Gelu. Apoi in timp ce ma supuneam masajului, aud bancul spus de asistent masorului si femeii de serviciu: ,, Bula catre profa : d-na profesoara, sunteti buna! Dupa ce o zice de vreo 3 ori, profa striga: Iesiti afara! Bula se ridica rusinat si se indreapta catre usa. Profa: nu tu, Bula, clasa!". Hotarat lucru, loc de destindere si entertainment aceasta Praga!

Ziua 4. Trei bucati barbati la bustul gol uleiati de la masaj. Cool! Numai ca aratau toti ca Mos Nicolae:D.



 Ziua 3 la fizio. Azi e tura unei maseuze. Damn it!
E totusi haioasa si imi povesteste cum i se plangea o babuta de vreo 80 de ani in timpul unui masaj:

-Nu stiu de ce m-o fi luat de pe-acum!

Norocoasa! Nu ii spusese nimeni ca pe suratele ei le ia de regula altceva/altcineva la varsta asta :-).

 


Ziua 2 de fizioterapie. Aud fara sa vreau indicatia masorului catre d-na in varsta sa isi lase fusta putin mai jos ca pentru injectie si maine sa fie pregatita sa dea totul jos ca sa ii poata face masaj si la picior.
Baba mirata: Cum tot? Si chilotii? Cum se poate asa ceva?

Ma prapadesc de ras de una singura in separeul meu de-mi sar pe mine cercurile de magnetoterapie.

Femeia se echipeaza la f
inal ajutata de fata ei (careia masorul ii spune faza cu piciorul , gandindu-se probabil ca aceasta o sa ii explice mamei si o s-o linisteasca). Se indeparteaza dupa ce il omeneste bodogonind intr-o totala ceata:

-Cum sa fac eu maine ca sa imi faca masaj si la picior?

Urmez eu la masaj. Parca nu aveam trecuta pe trimitere si procedura asta. O fi bonus :)).

0 comentarii: