miercuri, 12 decembrie 2012

Am  privit  amandoi azi noapte cum ningea. Ti-am spus ca imi da o senzatie de claustrofobie sa vad de la feresatra mea de la etajul 4 panza asta groasa de fulgi cazatori.
Apoi m-am aventurat intr-un scenariu SF, cu zapada care va acoperi orasul. As numi filmul meu ,,The silver threat".
S-au facut filme cu apa si foc nimicitor. Nu am vazut niciunul cu zapada( nu avalanse ci ninsoare care nu mai conteneste) .
De dimineata ti-am povestit visul meu si mi-a placut raspunsul tau. Ma plang mereu ca sunt obosita dar nu vreau sa ma odihnesc pentru ca mi se pare ca prapadesc timpul ala.. Tu mi-ai spus ca e foarte dragut ca pot visa mereu. Ca in felul asta simt ca fac ceva si cand dorm si ca nu mai e timp pierdut. Este o alta viata .

Mi-a placut.


All I want to Christmas is you...to move in with me ! 

0 comentarii: